מערכת COL | יום כ' אלול ה׳תשס״ז 03.09.2007

שבת של התרוממות ברמת בית שמש עם הרב יואל כהן

בשבת האחרונה (פרשת כי תבוא) התארח ה'חוזר' הרב יואל כהן בעיר בית שמש ■ המשא העיקרי של ר' יואל נערך בשבת בשעות הצהריים בביכנ"ס חסידי ויז'ניץ. מאות איש התאספו ומילאו את בית הכנסת מפה לפה. הציבור, בראשות רבני קהילות החסידים, עמד על רגליו קרוב ל-3 שעות והאזין בהשתוקקות לכל מוצא פיו ■ האורח התאכסן בבית משפחת ר' מרדכי מנדלסון, והפעילויות אורגנו על-ידי הנהלת אהל מנחם בעיר בראשות הרב זעליג וולפא וספריית החסידות בעיר בראשות הרב שמעון וולס לסיפור המלא
שבת של התרוממות ברמת בית שמש עם הרב יואל כהן

לוי גלמן, COL

בשבת האחרונה (פרשת כי תבוא) התארח ה'חוזר' הרב יואל כהן בעיר בית שמש. כבר בערב ש"ק התנוססו מודעות על כל קיר בעיר, שקראו לציבור לבוא ולשמוע את דברות הקודש של ה'חוזר': שיעור בערב שבת לפני קבלת שבת, שיעור בש"ק לפני התפילה בביכנ"ס חב"ד, והמשא העיקרי של החוזר שהיה בש"ק בצהרים, בביהכ"ס הגדול של חסידי ויז'ניץ בשכונת רמת בית שמש.

כבר בתפילת המנחה של עש"ק נהרו עשרות חסידים לביככ"ס חב"ד בעיר
שבאו להשתתף בשיעור של ר' יואל בליקוטי תורה. האורח שהתאכסן בבית משפחת ר' מרדכי מנדלסון, התוועד אחרי סעודת השבת עם חברי כולל "אהל מנחם", בהתוועדות שנמשכה עד לאחר חצות הלילה, ובהשתתפות צבור גדול מאנ"ש.

בש"ק לפני התפילה התאסף שוב קהל רב מכל גווני החסידות שבאו לשמוע שיעור בשער היחוד והאמונה. לאחר התפילה הסב ר' יואל להתוועדות גדולה שנערכה בביהכנ"ס לכבוד ח"י אלול וריתקה את השומעים עד לשעה מאוחרת.

המשא העיקרי של ר' יואל התקיים בשעה 4 בצהרים בביכנ"ס חסידי ויז'ניץ.
מאות איש התאספו ומילאו את בית הכנסת מפה לפה. הציבור, בראשות רבני קהילות החסידים, עמד על רגליו קרוב ל-3 שעות והאזין בהשתוקקות
לכל מוצא פיו, על אף החום הרב שהמזגנים לא סיפקו את האוורור המתאים,
הציבור הרב האזין בדממה ובקשב רב להתוועדות של החוזר שהסביר בטוב טעם את האור החדש שנתגלה ע"י הבעש"ט ותלמידיו, את האור המופלא שחידש אדמו"ר הזקן ונשיאי חב"ד לדורותיהם עד לתורתו הקדושה של האדמו"ר נשיא דורנו.

הקהל הקדוש, שברובו הגדול היה מורכב מכל סוגי החסידים המתגוררים בכל שכונות העיר וסביבותיה, התפזר לתפילת המנחה בהתרגשות גדולה ובהתרוממות הרוח, כשהם מרגישים התעלות נפשית עצומה מדברות הקודש של הרב יואל כהן. 

גם זוגתו הגב' לאה הרצתה לפני כ-100 נשים שהתאספו בבי"ס חב"ד בעיר, והאזינו בקשב רב לביאור עמוק ונפלא בפרקים אקטואליים מספר שמואל המדברים על העיר בית שמש.

זכתה בית שמש לשבת מיוחדת ונפלאה שקידשה את שם חסידות חב"ד בעיר, ואורגנה ע"י הנהלת אהל מנחם בעיר בראשות הרב זעליג וולפא וספריית החסידות בעיר בראשות הרב שמעון וולס.

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
Long Live
כ' אלול ה׳תשס״ז
Long live Joel
2.
Long Live
כ' אלול ה׳תשס״ז
Long live Joel
3.
שייני
כ' אלול ה׳תשס״ז
שייני סחטן על הבית....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.