מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ז 02.09.2007

יצא לאור "לוח איגוד הקהילות בחבר העמים"

כמידי שנה מוציא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים, לוח שנה לכבוד השנה החדשה. הלוח החדש יצא לאור בלמעלה ממאה אלף עותקים, והוא מנוצל בכדי להביא לבני הקהילה היהודית ערכים יהודים, מצוותיה, מנהגינ בליווי תצלומים מיוחדים של ירושלים ההיסטורית ■ בנוסף ישנם בלוח תמונות של פעילות היהודית החינוכית ברוסיה, וכן פעילות קהילתית הנעשית על ידי מאות השלוחים ורבני הקהילות בחבר העמים לסיפור המלא
יצא לאור

לוי גלמן, COL

כמידי שנה מוציא איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים, לוח שנה לכבוד השנה החדשה. הלוח החדש יצא לאור בלמעלה ממאה אלף עותקים, והוא מנוצל בכדי להביא לבני הקהילה היהודית ערכים יהודים, מצוותי', מנהגי' בליווי תצלומים מיוחדים של ירושלים ההיסטורית.

הצילומים המיוחדים הם מכותל המערבי שריד בית מקדשינו ותפארתינו, ומאתרים קדושים נוספים בירושלים עיר הקודש והמקדש. ליד כל תמונה צויין ההיסטורי' של האתר, עם הסבר על מהותו ומשמעותו.

בנוסף ישנם בלוח תמונות של פעילות היהודית החינוכית ברוסיה על ידי קרן 'אור אבנר - חב"ד', וכן פעילות קהילתית הנעשית על ידי מאות השלוחים ורבני הקהילות בחבר העמים. בפתיחת הלוח, שיחה מתומצת מהרבי. כמו"כ, מופיעים כל הזמנים הדרושים של היום, למאות קהילות בכל חבר העמים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.