מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשס״ז 02.09.2007

קרוון חב"ד באולבני הושחת בשריפה מכוונת

כשהגיע השליח לאולבני הרב ישראל רובין לשטח בית הספר 'מיימונידיס', הוא מצא את הריסות מבנה הנייד של חב"ד שעומד באורח קבוע ליד בית הספר מיימונידיס ובתוכו ספרים שהושחתו ושולחנות שנחרכו. המשטרה פתחה בחקירה ולא הוציאה מכלל אפשרות שהמבנה הוצת בזדון ■ עם גינוי המעשה, שלדבריו של הרב רובין פוגע בכל הדתות, התנחם בעובדה שרוב הדברים החשובים שבקרוון נשמרו, ועל אף המקרה ייפתח בית הספר כמתוכנן השבוע לסיפור המלא
קרוון חב
לוי גלמן, COL

כשהגיע השליח לאולבני הרב ישראל רובין לשטח בית הספר 'מיימונידיס', הוא מצא את הריסות מבנה הנייד של חב"ד שעומד באורח קבוע ליד בית הספר מיימונידיס ובתוכו ספרים שהושחתו ושולחנות שנחרכו. המשטרה פתחה בחקירה ולא הוציאה מכלל אפשרות שהמבנה הוצת בזדון.

לרב רובין נודע על השריפה לאחר שהקבלן יצר איתו קשר ודבר השריפה כבר פורסם בעיתונות. למרות שהקרוון כוסה בעבר בכתובות נאצה, נצבע הקרוון מחדש, והרב רובין סבור ששובבותם של ילדים הביא לידי השריפה. הרב רובין התנחם בכך שרק הקרוון הוזק ולא מבנה בית הספר.

"אמנם מדובר בהוצאה פיננסית אבל נתגבר על זה", אמר. ספסלים בני 70 שנה שהיו בקרוון ושימשו קודם לכן בבית כנסת עלו אף הם באש, שלדעתו של הרב רובין, לא נגרמה על ידי אנטישמים.

עם גינוי המעשה, שלדבריו של הרב רובין פוגע בכל הדתות, התנחם בעובדה שרוב הדברים החשובים שבקרוון נשמרו, ועל אף המקרה ייפתח בית הספר כמתוכנן השבוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.