מערכת COL | יום כ"ח טבת ה׳תשס״ד 22.01.2004

הרב לאזאר - הנציג היהודי היחיד בועידת דאבוס

האירוע החם בתקופה זו של השנה הוא הפורום הכלכלי העולמי שמתקיים מידי שנה בעיר הנופש דאבוס בשוויץ. על משקל הפרסומת לשקדי מרק, אפשר להגיד כי 'דאבוס הוא רק תירוץ'. המפגש מנוצל על-ידי נשיאים, מיליונרים, מדינאים ואנשי כלכלה ליצור קשרים ולהתברג בהנהגת העולם החופשי. אלפיים איש לערך משתתפים בפורום ולשם ידע כללי, מחיר הכניסה הוא 100 אלף דולר ומעלה, (הרבה למעלה אפילו). הפורום נפתח היום (רביעי) ויימשך חמישה ימים, ולראשונה נרשם בו תקדים יהודי והישג חב"די - השתתפותו הרשמית של הרב בערל לאזאר, הרב הראשי לרוסיה. "זה השתתפות מיוחדת של נציג יהודי חרדי. הרב נאם בדיון בשנה שעברה, אולם אני לא זוכר עוד רב או ראש ארגון יהודי-חרדי שישתתף בפורום. אם הרב לאזאר בדאבוס, תהיו בטוחים שהוא בדרך הנכונה", אומר ל-COL איש עסקים יהודי מפולין שמשתתף בפורום דאבוס.
הרב לאזאר - הנציג היהודי היחיד בועידת דאבוס
הרב הראשי לרוסיה, הרב בערל לאזאר משוחח עם המופתי הראשי של בוסטניה וידידים בועידת הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, אתמול * צילום: Andy Mettler
בין המשתתפים בפורום נמנים נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון; סגן הנשיא כיום, דיק צ'ייני; מזכ"ל האו"ם, קופי אנאן; יו"ר חברת מיקרוסופט, ביל גייטס; מנכ"ל יצרנית המכוניות ניסאן, קרלוס גון; יו"ר קבוצת הבנקאות השווייצית קרדי סוויס, ולטר קילהולץ; מנכ"ל המפעילה הסלולרית אורנג', סלומון טרוג'ילו; ומנכ"ל יצרנית המחשבים דל קומפיוטר, מייקל דל. מישראל יצאה לוועידה משלחת בראשות שר החוץ סילבן שלום.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
חב"ד
כ"ח טבת ה׳תשס״ד
חוץ מבערל - מי עוד?

אם נסעו משלחת זה מראה שאין זה כל כך קשה להיכנס.

אני מאמין שרק בערל נסע.
4.
תודה בערל
כ"ט טבת ה׳תשס״ד
כמו שבחור מחליט לנסוע לישיבה שעלות עשר אלף דולר יותר מהישיבה השכונתי על אף שבעשר אלף דולרים יכול שליח באוזבקיסטן לשלם עשר משכורות שנתיות כך שילמו בשביל בערל לזר מאה אלף דולרים כדי להיכנס לדאבוס על אף שזה היה יכול לשלם חמש משכורות בארץ הקודש. תסתכלו על זה כהשקעה של מאה אלף דולרים לשנה שממנו מרויח הרבה יותר. התמונות כאן הם בלובי אבל בחדרי חדרים נפגש עם המילארדרים. ומנסיעה זו מרויח עשרות משכורות..
5.
המשך
א' שבט ה׳תשס״ד
בשנה שעברה הרב לאזאר גם השתתף
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.