מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשס״ז 29.08.2007

השלוחים מודים על יוזמת 'המרכז לסידור שליחות'

מכתבי חיזוק ועידוד מתקבלים משלוחים, משפיעים והורים רבים, המברכים על יוזמת הקמת 'המרכז לסידור שליחות' ■ תקדים נרשם בישיבות רבות כאשר הנהלת הישיבה עגנה יציאת בחורים לשליחות ביצירת קשר עם המרכז ומילוי הטפסים הנדרשים. בישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, לדוגמא, הוציאה הנהלת הישיבה הודעה לתלמידים כי לא תיתכן כלל יציאה לשליחות שלא תחת פיקוח 'המרכז לסידור שליחות' ■ ל-COL נמסר כי הפניות לקבלת בחורים מכסות את כדור הארץ כולו: מאה"ק, מאירופה ומחבר העמים  לסיפור המלא
השלוחים מודים על יוזמת 'המרכז לסידור שליחות'
מעניינים בהודעות 'המרכז לסידור שליחות' על לוח-המודעות בישיבה (צילום: COL)
מנחם פלדמן, COL

רק לפני כשבועיים התבשרנו על הקמת 'המרכז לסידור שליחות' בשיתוף משרד 'ועד תלמידי התמימים העולמי' באה"ק, השוקד על התאמת בחורים לשלוחים לשליחות תשרי. וכבר מדווחים המארגנים על הצלחה חסרת תקדים. היוזמה שבורכה ע"י שלוחים ורבנים ושעד כה הייתה בגדר תכנית בלבד קרמה עור וגידים במהירות מסחררת.

מנציגי המרכז בישיבות, נמסר על מאות טפסים שנתקבלו מבחורים. בטפסים על הבחורים למלאות את כל הפרטים הנחוצים להתאמה נכונה. טרם השיבוץ, עברו הטפסים כולם סינון של הנהלת הישיבה, המאשרת את יכולת הבחור לצאת לשליחות.

תקדים נרשם בישיבות רבות כאשר הנהלת הישיבה עגנה יציאת בחורים לשליחות ביצירת קשר עם המרכז ומילוי הטפסים הנדרשים. בישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, לדוגמא, הוציאה הנהלת הישיבה הודעה לתלמידים כי לא תיתכן כלל יציאה לשליחות שלא תחת פיקוח 'המרכז לסידור שליחות'.

מוקדי המרכז לא מפסיקים לצלצל בפניות אישיות של בחורים על שיבוץ במקומות מסוימים. מאגף השלוחים נמסר כי פניות נתקבלו גם משלוחים, חלקן בדוא"ל וחלקן בטלפון. "השנה בעז"ה לא ישאר שליח בלי בחורים שיסייעו לו בחודש תשרי" מציינים האחראים בסיפוק.

מכתבי חיזוק ועידוד נתקבלו משלוחים, משפיעים והורים רבים, המברכים על היוזמה ומחזקים את ידי העוסקים במלאכת הקודש. יצוין כי הפניות לקבלת בחורים מכסות את כדור הארץ כולו. מאה"ק, מאירופה ומחבר העמים.

החזון העתידי הוא שלא ישאר שליח שלא יקבל מענה הולם לצרכיו. ומצד הבחורים, שיתוף פעולה מלא עם הנהלת הישיבות לבקרה מלאה על היציאה לשליחות שהפכה לאחרונה פרוצה לחלוטין.

שלוחים נוספים המעוניינים בבחורים שיסייעו להם בתשרי, יכולים לפנות למוקד : 0544.325.770
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
חשיבה אחרת
ט"ו אלול ה׳תשס״ז
האמנם נכון לשלוח נערים בני 16 ואף פחות מכך לתקופת החגים??? האם לא נכון שיהיו בבית ויראו איך נראה חג???
עוד יהיו להם מספיק שנים בעז"ה ליסוע לשליחות.
ןלהנהלות הישיבות - האם לא ראוי שתהיה מסגרת בישיבה עד יום כיפור? ןמדוע לא לחזור מיד אחרי שמחת תורה? מה יש לעשות בבית (מי שלא נוסע לרבי9 עד ראש חודש חשוון???
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.