מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשס״ז 29.08.2007

פריהולד, ניו ג'רסי: השליח תובע את העירייה

הרב אברהם ברנשטיין, שליח חב"ד לניו ג'רסי גייס את מוסד רוטרפורד מצ'ארלוטסביל על מנת לייצג אותו בתביעה נגד העירייה שהציבה משמרת בלתי חוקית ליד ביתו, אינה מאפשרת לו להתפלל בביתו עם מניין בשבתות, ובכך פוגעים בזכויות חופש הדת שלו ■ הרב ברנשטיין את העירייה המקומית על הפרת זכויות בבית משפט העליון של ניו ג'רסי, והם מצידם הציבו מערכת מצלמות נסתרות המופעלת במהלך השבת לסיפור המלא
פריהולד, ניו ג'רסי: השליח תובע את העירייה
מנשה גבירץ, COL

הרב אברהם ברנשטיין, שליח חב"ד לניו ג'רסי גייס את מוסד רוטרפורד מצ'ארלוטסביל על מנת לייצג אותו בתביעה נגד העירייה שלטענתם הציבו משמרת בלתי חוקית ליד ביתו, שאינה מאפשרת לו להתפלל בביתו עם מניין בשבתות ובכך פוגעים בזכויות חופש הדת שלו.

העירייה טוענת שהוא מפר חוק מקומי בכך שהפך את ביתו למקום של 'פולחן דת' - שהוא נוגד את חוקי החלוקה לאזורים מוגדרים של העירייה. בפברואר השנה קיבל ברנשטיין הודעה רשמית על הפרת מגבלות האזורים וזימון לבית המשפט באפריל.

כתגובה על כך תבע ברנשטיין את העירייה המקומית על הפרת זכויות בבית משפט העליון של ניו ג'רסי. בתגובה על כך הציבו שלטונות מקומיים מערכת מצלמות נסתרות המופעלת במשך השבת.

בני הזוג ברנשטיין ושמונה ילדיהם הגרים בבית בשטח של כ-370 מ"ר מזמינים אורחים לבלות איתם את השבת . עורך הדין של העירייה דואיין דייווידסון לא השיב לפניות הטלפוניות של סוכנות הידיעות האסושיאיטיד פרס (AP).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.