מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשס״ז 29.08.2007

הר חומה: מאמצים לפתיחת שנת הלימודים

מאמצים גדולים לפתוח את שנת הלימודים במוסדות חב"ד הר חומה כאשר גני הילדים סובלים מחוסר מקום, וטרם נמצא מקום ראוי להכניס את הילדים משתי הכיתות של כיתות גן הבוגרים ■ במסגרת המאמצים נפגשו חברי מועצת העיר עם השלוחים בשכונה ועם הורי הילדים ■ נציגי העירייה התחייבו כי עניין זה יהיה בעדיפות גבוהה ויעשו כל מאמץ לפתוח את שנת הלימודים אף עם פתרון זמני לסיפור המלא
הר חומה: מאמצים לפתיחת שנת הלימודים
מנחם פלדמן, COL

מאמצים גדולים לפתוח את שנת הלימודים במוסדות חב"ד הר חומה בראשות הרב מנחם ברנד, כאשר גני הילדים סובלים מחוסר מקום, וטרם נמצא מקום ראוי להכניס את הילדים משתי הכיתות של כיתות גן הבוגרים.

למאמצים שותפים סגן ראש העיר הרב אורי מקלב חבר מועצת העיר ונציג חב"ד הרב יעקב שנור אשר עומד רבות לימין בית חב"ד, חבר מועצת העיר ותושב השכונה מר מאיר תורג'מן וכן מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריה הרב איתמר בר עזר אשר לקחו באופן אישי את הטיפול במציאת פתרון למצוקה גדולה זו.

במסגרת המאמצים נפגשו חברי מועצת העיר הרב שנור ומר מאיר תורג'מן וכן מנהל האגף הרב איתמר בר עזר והנהלת המוסדות השלוחים הרב ברנד והרב יצחק בלוי יחד עם הורי הילדים.

הפגישה באופן טבעי הייתה טעונה מאוד והורי הילדים הביעו את מחאתם וזעמם הגדול על אי הטיפול של העיריה במציאת פתרון הולם לילדיהם. האורחים האזינו בקשב רב לטענותיהם של ההורים והתחייבו בפניהם כי עניין זה יהיה בעדיפות גבוהה ויעשו כל מאמץ לפתוח את שנת הלימודים אף עם פתרון זמני ומיד בשבוע הבא יחלו בנתינת פתרון של קבע עבור הגנים.  

הרב איתמר בר עזר הוסיף כי נותן 'צ'ק פתוח' לרב ברנד עבור מציאת כל פתרון עוד הוסיף כי יחד עם הרב שנור יקדמו מעלה מעלה את מוסדות חב"ד בשכונה.

לסיום הודו ושיבחו ההורים ואישי הציבור את עבודת השלוחים הרב ברנד והרב בלוי במוסדות ופיתוחם ובירכו כי יזכו לנהל את המוסדות עם יותר נחת בעתיד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.