מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשס״ז 28.08.2007

רבנים חב"דיים ישתתפו בוועידת רבני ישראל

ביום חמישי הקרוב יפתח יום העיון בן ארבעת הימים של מכון אריאל – מפעלי תורה שע"י מכון הרי פישל. ביום העיון הקרוב ישתתפו כ-150 רבנים ראשיים מרחבי הארץ, כמו כן הרבנים הראשיים לישראל בעבר ובהווה, שאף יטלו חלק פעיל בניהול הדיונים השונים ■ גם מקומם של הרבנים החב"דיים לא נעדר בין רשימת הרבנים המשתתפים. בין הבולטים שבהם, הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת וראש ישיבת תומכי תמימים, אשר אף אמור לנהל את אחת התכניות לפי תכניה שנשלחה בימים האחרונים לרבנים המשתתפים באירוע  לסיפור המלא
רבנים חב
(ארכיון)
מאיר הלוי, COL

ביום חמישי הקרוב יפתח יום העיון בן ארבעת הימים של מכון אריאל – מפעלי תורה שע"י מכון הרי פישל. ימי העיון המתקיימים מידי שנה ע"י מכון אריאל כבר קנו להם שם בקרב עולם הרבנות בארץ הקודש. ביום העיון הקרוב ישתתפו כ150 רבנים ראשיים מרחבי הארץ, כמו כן הרבנים הראשיים לישראל בעבר ובהווה, שאף יטלו חלק פעיל בניהול הדיונים השונים.

גם מקומם של הרבנים החב"דיים לא נעדר בין רשימת הרבנים המשתתפים. בין הבולטים שבהם, הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת וראש ישיבת תומכי תמימים, אשר אף אמור לנהל את אחת התכניות לפי תכניה שנשלחה בימים האחרונים לרבנים המשתתפים באירוע.

באופק הדיונים הסוער שניטשו סביב בעיות השמיטה השונות קשה שלא להתייחס לנושא המעניין שנבחר ע"י המארגנים. "בעיות עם וארץ בזמננו – לאור ההלכה". בחוזר שנשלח לרבנים נכתב "נמצאים אנו בעידן המביא עמו שינויים, תהפוכות, המצאות בתחומים שונים ומגוונים. שונה היום הנוכחי מיום האתמול, ושבעתיים יהיה שונה יום המחר מקודמו". הדיונים יעסקו בין היתר בנושא הגיורים אשר עלה לא אחת לאחרונה על סדר יומם של הרבנים.

בנושא זה יש לציין את השתתפותו של הרב יעקב ישראל לכטנשטיין, ראב"ד קהילת "בני ישראל" בלונדון וחבר מועצת רבני אירופה, אשר יביא את ברכת רבני אירופה וישפוך אור על היבטיו השונים של הנושא העומד על סדר היום מנקודת מבט יהודית-אירופאית.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מלווה מלכה
י"ד אלול ה׳תשס״ז
את מסיבת מלווה מלכה ינעים הזמר החסידי מנדי גרופי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.