מערכת COL | יום כ"ז טבת ה׳תשס״ד 21.01.2004

ג'ו מוכן, עם מטבח כשר ונאום על הרבי

בעוד שהמועמדים הדמוקרטים לנשיאות ארה"ב התרוצצו באיווה לקראת הבחירות המקדימות לראשות המפלגה, הסנטור היהודי ג'ו (יוסף) ליברמן מקונטיקט דילג על איווה כדי להתמקד על בוחרים פוטנציאליים במדינת ניו המפשיר, לשם עבר לגור זמנית. סוכנות הידיעות היהודית JTA, מביאה היום (רביעי) את העובדה שפורסמה ב-COL לפני חודש, על-כך שליברמן הזמין את שליח חב"ד הרב לוי קרינסקי להכשיר את מטבחו בדירתו החדשה. הסנטור ליברמן, יהודי שומר תורה ומצוות, ביקר אצל הרבי ועומד בקשרים ידידותיים עם שלוחי חב"ד בארה"ב. לפני מספר שבתות, הוא התפלל בבית-הכנסת "דה שול" בבל-הרבור בפלורידה, בהנהגת הרב שלום-בער ליפסקר. בנאומו בפני מאות הנאספים, ליברמן אמר: "חייו של הרבי, פועלו ודרך התנהלותו, לא היו טבעיים כלל. הרבי זרע בלב עשרות, מאות, עשרות אלפים ומאות אלפים - טוב וחסד, אנושיות ואיכפתיות, יהדות וחסידות, וקירב מיליונים אל בורא העולם".
ג'ו מוכן, עם מטבח כשר ונאום על הרבי
המתמודד למועמדות לנשיאות ארה"ב מטעם הדמוקרטים, הסנטור ג'ו ליברמן נואם בפני תומכיו בניו-המפשיר * צילום: ג'ים קול, AP
הסנטור ליברמן הוסיף כי "כל הדברים הללו שהרבי יצר אצל האנשים האלו הם מורשתו האמיתית. ומיוחדים הם השלוחים היקרים שלו, שהם הם נציגיו עלי אדמות כיום. בכל אחד מהם חי הרבי, בתוך לבם בוערת אותה אהבת ישראל ואהבת האדם לה נחשפנו בצל קורתו של המנהיג היהודי האהוב. בכל מקום אליו אני נוסע, פורסים הם עלי את חסותם ומטפלים בי כמו שהרבי דאג לטפל בי, ובטוח הנני שכל אחד זוכה לכך ורבים מכם יכולים לעלות כעת על הבמה ולהעיד על כך בפה מלא". בהתוועדות המרכזית לרגל ה' טבת שהתקיימה בניו-יורק, הרב ליפסקר התייחס לדברי הסנטור ואמר: "דברים ייחודיים אלו נשמעים מפיו של יהודי זה, שהגיע למעמד בכיר ביותר בארצות הברית, ויהודים ולהבדיל שאינם יהודים רוחשים לו כבוד רב. בעצם, לכולנו זה לא חדש, אצלנו זה מתגלם במושג שהתורה קובעת "מה זרעו בחיים אף הוא בחיים", אבל זהו מבט שונה של אדם בכיר שפרס את משנתו לפני קהל של למעלה מאלף איש, בהם רבנים קונסרבטיביים ואחרים, אנשים אינטליגנטים ומצליחים. וזהו עוד פן של 'גלוי לעיני כל העמים'. "מר ליברמן, שלא זכה ללמוד ב'תומכי תמימים' ולמרות העובדה כי נוסח התפילה שלו הוא הנוסח החב"די 'נוסח האריז"ל', באורח חייו והשקפתו הוא איננו מוגדר חסיד במובן המקובל של המושג, ומעניין להיווכח איך הוא מסתכל במשקפיים שלו על דידן נצח".
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
לא היו דברים מעולם
כ"ז טבת ה׳תשס״ד
אין כזו כתבה ב JTA
2.
כבוד האחד
כ"ז טבת ה׳תשס״ד
שחושב שיודע הכל. אולי תבדוק באתר שלהם לפני שאתה מפרסם גיבוב של מילים.
רק כדי להוכיח לך, התאמצתי וחיפשתי. הנה הקישור:
http://www.jta.org/page_view_story.asp?intarticleid=13684&intcategoryid=3
3.
עם קבוצת מקורבים ?.
כ"ז טבת ה׳תשס״ד
אנשים אלו הם מברזיל והם לא באו איתו
4.
ג'ו ליברמן
כ"ח טבת ה׳תשס״ד
הוא היחידי שיצא רשמית ובתרועה גדולה נגד שיחרורו של ג'ונתן פולרד. באם ח"ו יובחר לנשיא ארה"ב הוא יהי' הנשיא הכי גרוע ליהודים (בארצה"ב) ולארה"ק כי יצטרך בכל מחיר להראות נאמנותו לארצה"ב (קספר ויינברגר זכור לכם???)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.