מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשס״ז 26.08.2007

נוכל מפיץ בקריות צ'קים אישיים של הרב דיסקין שנגבו

רב קהילת חב"ד ומנהל בית חב"ד בקריית אתא הרב שלמה-חיים דיסקין נשדד לפני כמה חודשים, בעת שרכבו נפרץ וממנו נגנב תיקו האישי שהכיל כסף מזומן ופנקסי צ'קים ■ הרב דיסקין מיהר להודיע לבנק על ביטול הצ'קים, וחשב שבכך נגמר הסיפור, אך מסתבר שפה הוא רק מתחיל. "הגנב המשיך לחלק צ'קים לכל מיני אירגונים ובעיקר לחברות הימורים. הוא גם הפקיד הרבה מאוד כסף לחשבונו האישי", מספר הרב דיסקין, "הגשתי תלונה למשטרה, אך כלום לא קרה" ■ אוזלת היד של המשטרה מרגיזה רבים מתושבי הקריות וחסידי חב"ד ששמעו על המקרה  לסיפור המלא
נוכל מפיץ בקריות צ'קים אישיים של הרב דיסקין שנגבו

מנשה גבירץ, COL

רב קהילת חב"ד ומנהל בית חב"ד בקריית אתא הרב שלמה-חיים דיסקין נשדד לפני כמה חודשים, בעת שרכבו נפרץ וממנו נגנב תיקו האישי שהכיל כסף מזומן ופנקסי צ'קים פרטיים ושל עמותת בית חב"ד.

הרב דיסקין מיהר להודיע לבנק על ביטול הצ'קים,  וחשב שבכך נגמר הסיפור, אך מסתבר שפה הוא רק מתחיל. "הגנב המשיך לחלק צ'קים לכל מיני אירגונים ובעיקר לחברות הימורים. הוא גם הפקיד הרבה מאוד כסף לחשבונו האישי", מספר הרב דיסקין, "הגשתי תלונה למשטרה, אך כלום לא קרה".

הסוחרים שקיבלו את הצ'קים הגיעו לרב דיסקין, שהסביר להם כי הם נפלו קורבן לנוכל ערמומי, שזהותו ידועה לכל. הרב דיסקין שוב פנה למשטרה, אך דבר לא נעשה. כעת חושש הרב דיסקין שנושים ומוציאים לפועל, יגיעו אליו וידרשו ממנו את הכסף, ואף שרכושו הפרטי יעוקל.

אוזלת היד של המשטרה מרגיזה רבים מתושבי הקריות וחסידי חב"ד ששמעו על המקרה. מפקד תחנת זבולון נצ"מ ג'מאל חכרוש מסר בתגובה לעיתון "השבוע בקריות" שחשף את הסיפור: "לא שמעתי על המקרה".

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
חוצפנים
י"ב אלול ה׳תשס״ז
צריך לרשום לרבי ובעז"ה יתחולל אולי איזה שהוא נס והחוצפנים יתחילו לזוז
2.
אני מתפוץץ מעצבים
י"ג אלול ה׳תשס״ז
מה זה צריך להיות כאלה דברים ואף אחד לא עושה כלום בושה וחרפה המשטרה שידעה בדיוק איך לטפל בעשרות אלפי מתיישבים לא יכולה לרוצץ גולגולתו של נוכל אחד קטן מה זה צריך להיות אני חושב שהגנב לא אשם אלא המשטרה וכל הכתבה הזאת צריכה להיות על ""אוכפי החוק"" (משטרה בלע"ז).
3.
מורדכי מנשרוב נצרת עילית
ט"ז אלול ה׳תשס״ז
אהרן איסקוב די.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.