מערכת COL | יום י"א אלול ה׳תשס״ז 25.08.2007

ספרו של הרב קלמנסון נשלח לישיבות חב"ד בישראל

בימים אלה נשלח לכל ישיבות תומכי תמימים באה"ק ספרו של הרב יחיאל מנחם מענדל קלמנסון, ראש ישיבת ברינווא בצרפת ■ הספר החדש, "מי טל", השישה עשר במספרו, הוא ספר שיעורים בפרק שמיני במסכת בבא בתרא. שיעורים אלה נאמרו בפני תלמידים בישיבת תומכי תמימים ברינווא בראשה הוא עומד ■ פרק "יש נוחלין" הוא אחד מהפרקים הנלמדים בישיבות, בחלק בגרסא ובחלק בעיונא. הספר עוסק בכל הסוגיות של הפרק ומפלס לו את דרכו בהבנתן בסגנונו המיוחד של המחבר לסיפור המלא
ספרו של הרב קלמנסון נשלח לישיבות חב
לוי גלמן, COL

בימים אלה נשלח לכל ישיבות תומכי תמימים באה"ק ספרו של הרב יחיאל מנחם מענדל קלמנסון, ראש ישיבת ברינווא בצרפת. הרב נודע עד עתה בזכות סט ספריו על מלאכות שבת שיצאו לאור בזמנו ע"י מכון ירושלים וקנו להם יד ושם בקרב לומדי התורה בארץ ובעולם.

הספר החדש, "מי טל", השישה עשר במספרו, הוא ספר שיעורים בפרק שמיני במסכת בבא בתרא. שיעורים אלה נאמרו בפני תלמידים בישיבת תומכי תמימים ברינווא בראשה הוא עומד.

פרק "יש נוחלין" הוא אחד מהפרקים הנלמדים בישיבות, בחלק בגרסא ובחלק בעיונא. הספר עוסק בכל הסוגיות של הפרק ומפלס לו את דרכו בהבנתן בסגנונו המיוחד של המחבר. מתבארים בו גדרי קורבה וירושה, כמו גם יסודות בדיני בכור ושעבוד נכסים, ועוד מסוגיות הפרק. והכל בטוב טעם ובשפה ברורה, מתוך עיון בדברי רבותינו הראשונים.

כמו ספריו הקודמים של המחבר, גם ספר זה יוצא לאור בהוצאה המהודרת של מכון ירושלים ובסיוע אגף הוצאה לאור של מרכז רבני אירופה שטרחו רבות בהכנת הספר. באמצע הכנת הספר לדפוס הלך לעולמו המנהל האגדי של מכון ירושלים הרב יוסף בוקסבוים ז"ל ואת מקומו ממלא בנו הרב משה בוקסבוים המציין בהקדמתו את גדלות המחבר ואת הסיוע הרב של אגף ההוצאה לאור של מרכז רבני אירופה.

מגורמים העוסקים בהכנת הספר נודע כי בהכנה לדפוס נמצאים שישה ספרים נוספים של המחבר על המסכתות הנלמדות בישיבות, ויראו אור בקרוב מאוד. אף הם בהוצאת מכון ירושלים.

להזמנת הספר ליחידים ולישיבות, ניתן לפנות ל: 0544.325.770
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.