מערכת COL | יום י' אלול ה׳תשס״ז 24.08.2007

נווה דקלים וטורונטו התאחדו בבר מצווה מרגשת בכותל

שלוש שנים עברו מאותו רגע נורא בו פצצת מרגמה ששיגרו מחבלים מעזה פגעה ברוני כיום בן 13 כשהיה תושב נווה דקלים בגוש קטיף, מאז עברו על משפחתו ימים ורגעים של חרדה לגורלו עקב הפציעה, לצד עקירת ביתם מגוש קטיף ■ ביום חמישי זה החיוך המתוק של רוני המיס את הלבבות וגרם להתרגשות רבה כאשר ביוזמת צעירי חב"ד הוא חגג בר מצווה משותפת בכותל המערבי יחד עם נער הבר מצווה נתנאל בלמונט מטורונטו ■ הבר מצווה המרגשת נערכה במסגרת פרויקט מיוחד "בר-מצווה תאומה" של מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור". על הפרויקט המיוחד מספר הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד  לסיפור המלא
נווה דקלים וטורונטו התאחדו בבר מצווה מרגשת בכותל
רוני ונתנאל יחד הרב מנחם קוטנר
לוי גלמן, COL

שלוש שנים עברו מאותו רגע נורא בו פצצת מרגמה ששיגרו מחבלים מעזה פגעה ברוני כיום בן 13 כשהיה תושב נווה דקלים בגוש קטיף, מאז עברו על משפחתו ימים ורגעים של חרדה לגורלו עקב הפציעה, האמונה והביטחון בה' נטעה בהם כוחות נפש לעבור תקופה ארוכה עם ניתוחים וטיפולים רפואיים. לצד עקירת ביתם מגוש קטיף.

ביום חמישי זה החיוך המתוק של רוני המיס את הלבבות וגרם להתרגשות רבה כאשר ביוזמת צעירי חב"ד הוא חגג בר מצווה משותפת בכותל המערבי יחד עם נער הבר מצווה נתנאל בלמונט מטורונטו.

בתחילת טקס הבר מצווה העניק נתנאל לרוני מתנה סט מהודר של טלית ותפילין. ולאחריו פצחו קהל המוזמנים בשירה וריקודים כשרוני ונתנאל נושאים את ספר התורה. ובסיום התפילה הסבו המשתתפים לסעודת מצווה חגיגית.

הבר מצווה המרגשת נערכה במסגרת פרויקט מיוחד "בר-מצווה תאומה" של מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור". על הפרויקט המיוחד מספר הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד. "בפרויקט אנו משדכים בין משפחות מהתפוצות למשפחה מישראל שנפגעו בפעולות טרור, על מנת לחגוג יחד את שמחת הבר מצווה", אומר הרב קוטנר.

התרומה למשפחות היא הדדית, הן למשפחה בישראל שמקבלת את ההרגשה שגם מעבר לים עם ישראל איתם, והפגיעה שלהם נוגעת בליבם של עם ישראל כולו. והן למשפחה המארחת שמעניקה בכך לבנם מסר חינוכי של חסד ואהבת ישראל שביום שמחתו עליו לחשוב גם על השני ולשתף בשמחתו ילד נוסף".



לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מרגש, מצמרר...
י' אלול ה׳תשס״ז
אנחנו פה בארץ צריכים ללמוד קצת מהרגישות הזו לזולת!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.