מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשס״ז 23.08.2007

JEM ערך ראיונות בלונדון על חייו של הרבי

JEM
כחלק מפרוייקט של JEM-חברת המדיה החינוכית של חב"ד, נשלח צוות מיוחד ללונדון, אנגליה שבמשך שבוע ראיינו אנשים, אספו עדויות, ותיעדו את הקשר הייחודי של הרבי עם מספר תושבי לונדון ■ במהלך הראיונות נתגלו פרטים על גישת הרבי לנושאים שוטפים ואת דאגתו של הרבי ליחידים ולמשפחות עם ההתעניינות לפרטי פרטים בעסקיהם ■ שיכתוב הראיונות שנערכו במשך יותר משלושים שעות מילא יותר מ-600 דפים שיצטרפו לאלפי דפי העדויות שכבר נאספו   לסיפור המלא
JEM ערך ראיונות בלונדון על חייו של הרבי
מנחם פרנקל, COL

כחלק מפרוייקט של JEM-חברת המדיה החינוכית של חב"ד, נשלח צוות מיוחד ללונדון, אנגליה. בראש הצוות המיומן ובעל נסיון רב באיסוף פרטיים היסטוריים על פי עדויות של אנשים, עמדו עורכי 'יחידות עם הרבי' הרב יחיאל קגן ושמואל שמוטקין.
במשך שבוע הם ראיינו אנשים, אספו עדויות, ותיעדו את הקשר הייחודי של הרבי עם מספר תושבי לונדון. הראיונות הונצחו על ידי צוות צלמים בראשותו של אלן בקלי, צלם וידיאו מומחה בתיעוד ראינות ועדיות דוקומטריות לרשת הBBC ולרשתות טלוויזיה אחרות.

במהלך הראיונות נתגלו פרטים על גישת הרבי לנושאים שוטפים ואת דאגתו של הרבי ליחידים ולמשפחות עם ההתעניינות לפרטי פרטים בעסקיהם. בנוסף לכך מתברכת הקהילה היהודית של לונדון עם מספר דמויות שהיו קשורות לרבנית חיה מושקא והללו גילו פרטים על אישיותה, התנהלותה ומסירותה לרבי ולעניינים שעסק בהם.

שיכתוב הראיונות שנערכו במשך יותר משלושים שעות מילא יותר מ-600 דפים שיצטרפו לאלפי דפי העדויות שכבר נאספו. שליחי JEM שמקוווים לחזור לאנגליה על מנת לאסוף עדויות נוספות מאנשים שהיה להם קשר עם הרבי מודים לאהרן פרידמן וליעקב ואיילה שפירא שמימנו את הנסיעה ולמשפחת ויינבאום על האירוח הנפלא וכן למשפחות קוזין וסודאק על תרומותם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.