מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשס״ז 22.08.2007

רכב השליח בפבלדור מעורר ניצוצות יהודים

השליח ורבה של פבלדור שבקזחסטאן הרב שמואל קרנאוח קיבל בתרומה לפני כחודש רכב חדש שישמש את הפעילות העניפה של חב"ד בעיר, ובפרט בחלוקת מזון לקשישים ולחולים מידי ערב שבת. הרב קרנאוח החליט לצבוע את הרכב ולאייר אותו ב"כתוביות יהודיות", ואף בתמונתו של הרבי. ואכן, התגובות שמגיעות חיוביות במיוחד. הרכב החדש שמסתובב בחוצות העיר, מעורר את סקרנותם של העוברים והשבים, ובמיוחד של יהודי העיר. הרב קרנאוח מספר כי מספר יהודים התעניינו מיהו היהודי שבתמונה , וכך מצאו את דרכם אל בית הכנסת והקהילה היהודית.
רכב השליח בפבלדור מעורר ניצוצות יהודים
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
עד היכן היגענו?
ט' אלול ה׳תשס״ז
המיסחר והיצוג בתמונות הרבי זצ"ל הפך למוצר זול, הייתכן שתמונת הרבי , צדיק הדור, יתנוסס על רכבים, בקיוסקים זולים ובשאר מקומות לא מתאימים?
2.
ל-1
ט' אלול ה׳תשס״ז
כל כך מפריע לך שאתה רואה את הרבי בכל מקום שלא תגיע?

ומה לא מכובד כאן?
3.
למספר 1
ט' אלול ה׳תשס״ז
לפני כשנתיים היה ברית ב"אסף הרופא"ונקרא שם הילד מנחם מענדל להפתעת כולם(משפחה לא שומרת מצוות)והאב סיפר שהוא ואשתו לא נפקדו בילדים וכבר נואשו ,יום אחד הוא ניתקע בפקק תנועה והוא רואה לצד הכביש תמונה של הרבי והוא פנה אל הרבי עם בעיתו וביקש ברכה מהרבי וכעבור שנה נולד לו בן,אנחנו לא יודעים גם כמה נידלק להם הניצוץ מהתמונה של הרבי.
4.
כל הכבוד- רעיון אדיר!!!
ט' אלול ה׳תשס״ז
בודאי שראיית פני צדיק תשפיע ותעורר את יהודי העיר, כמו"כ מדובר כאן על העלאת הגאווה היהודית וגאון יעקב! כל הכבוד לשליח על היוזמה היפה והמקורית.
5.
G-D in Heaven
ט' אלול ה׳תשס״ז
Stop! Enough Mishugasen. Can someone not tell this good intentioned shliach that the Rebbe is not the baba sali. I don’t blame him, Im sure he never saw the Rebbe (there is no way that someone who saw the Rebbe would do that) but someone explain to him what our Rebbe was, what our Rebbe is and well have some self respect for our Rebbe!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.