מערכת COL | יום ג' אלול ה׳תשס״ז 17.08.2007

השר ליברמן אורח הקהילה היהודית באזרביג'אן

אתמול התארח באזרביג'אן השר אביגדור ליברמן, שבתום פגישתו עם נשיא אזרביג'אן מר אלהם אלייב ביקר גם בקהילה היהודית בבאקו, כך מדווח אתרjewish.az  ■ השר התעניין לדעת על כמות האנשים המגיעים לבית הכנסת והרב ברוק סיפר על מניינים יומיים ועל כמות גדולה של מתפללים בשבתות ובחגים ■ שגריר ישראל באזרביג'אן מר ארטור לינג סיפר לרב ברוק במעמד זה שבפגישתם עם הנשיא סיפר הנשיא על המוסדות חב"ד אור אבנר בית ספר וגן ילדים שהולכים וניבנים במימון מר לבייב  לסיפור המלא
השר ליברמן אורח הקהילה היהודית באזרביג'אן
(צילום: jewish.az)

אתמול התארח באזרביג'אן השר אביגדור ליברמן, שבתום פגישתו עם נשיא אזרביג'אן מר אלהם אלייב ביקר גם בקהילה היהודית בבאקו, כך מדווח אתרjewish.az. מר ליברמן נפגש עם שליח הרבי הרב מאיר ברוק בבית הכנסת.

מר זלמנוביץ סיפר לשר על בנייית בית הכנסת ועל המימון מכל הארגונים ובמיוחד במימון מר לבייב, והרב ברוק סיפר למר ליברמן על היקף הפעילות היהודית בקהילה .

השר התעניין לדעת על כמות האנשים המגיעים לבית הכנסת והרב ברוק סיפר על מניינים יומיים ועל כמות גדולה של מתפללים בשבתות ובחגים.

הרב ברוק סיפר על בית הספר וגן הילדים חב"ד אור אבנר ע"ש הרב אבנר לבייב אביו של הנגיד מר לוי לבייב שהם המוסדות מהגדולים שחבר העמים.

שגריר ישראל באזרביג'אן מר ארטור לינג סיפר לרב ברוק במעמד זה שבפגישתם עם הנשיא סיפר הנשיא על המוסדות חב"ד אור אבנר בית ספר וגן ילדים שהולכים וניבנים במימון מר לבייב וביוזמת ובמימון הגברת הראשונה לאזרביג'אן הגב' מחריבן אלייבה דרך קרן גידר אלייב.

הנשיא מסר דרישת שלום חמה למר לבייב דרך השר, והרב ברוק הבטיח למוסרה ליעדה, וסיפר לשר על היחס האוהד שלו זוכים היהודים וכשר לאסטרטגיה מובן שכדאי להחשיב את אזרביג'אן כידידה של ישראל. "ילדי בית הספר שנחשבים לחוליה מקשרת בין ישראל לאזרביג'אן ממלאים תפקיד חשוב ועל כך התודה והברכה לאב ליוזם ולתומך של המוסדות היהודים בבאקו הנגיד מר לוי לבייב", אמר.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
לא מצאת לך אורחים יותר מכובדים? :)
ג' אלול ה׳תשס״ז
אוהב אותך רב מאיר!

חבר
2.
ר מאיר כיף לראות אותך
ג' אלול ה׳תשס״ז
למה תמיד שאני רואה אותך,אני נזכר ברב זלמן מקווינס,אולי תדאג
שגם הוא יתחיל להכניס תמונות מהקהילה המפוארת בקווינס.
3.
כל הכבוד
ה' אלול ה׳תשס״ז
לרב ברוק.
4.
כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ
ה' אלול ה׳תשס״ז
כעיתונאי אני מכיר את התפתחות הפעילות הדתית באזרביזאן.

הרב ברוק סבל קשות בתחילת דרכו במקום. מהיכרות אישית שלי איתו למדתי לכבד אותו ואת אשתו על מסירות נפשם המדהימה לשליחות הרוחנית שקיבלו על עצמם.

למדתי מהם כי הרבנים הקדמונים קבעו כי כאשר יהודי עושה מצוה מתוך קושי ומוסר נפשו על קיום המצוה הרי שלבסוף מצוה זו קיימת לעד בו ובצאצאיו.

עוד למדתי מגורמים רבים איתם יש לי קשר באזביזאן על הכבוד הרב שרוכשים אותם גורמים לפעילות החינוכית והתרבותי שאותה מוביל הרב ברוק.

עלה והצלח.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.