מערכת COL | יום ל' אב ה׳תשס״ז 14.08.2007

ילדי השלוחים שבתו עם השליח בפבלודר

כחמישה מילדי שלוחי חב"ד הפועלים באלמא-אטא שסיימו את קעמפ "גן ישראל" שהסתיים בעיר אסטנה, בירת קזחסטאן, יצאו יחד לביקור בעיר פבלודר שם שבתו בשבת האחרונה אצל שליח חב"ד ורב העיר הרב שמואל קרנאוח ■ בשבת, השתתפו ילדי השלוחים בתפילות בבית הכנסת לצד חברי הקהילה שהגיעו לראות את ילדי השלוחים, ושמעו מהם סיפורים על חיי השליחות ■ בתום הביקור, סיכמו הילדים את הביקור בעיר, במהלכו הבינו את הקשיים של השליחות בערים אחרות. בתום הביקור, יצאו הילדים ברכבת לאלמא-אטא מרחק של 30 שעות... (2 לילות ויום), במהלכה למדו משניות בע"פ  לסיפור המלא
ילדי השלוחים שבתו עם השליח בפבלודר

כחמישה מילדי שלוחי חב"ד הפועלים באלמא-אטא שסיימו את קעמפ "גן ישראל" שהסתיים בעיר אסטנה, בירת קזחסטאן, יצאו יחד לביקור בעיר פבלודר שם שבתו בשבת האחרונה אצל שליח חב"ד ורב העיר הרב שמואל קרנאוח


הילדים, ועימם בנו של שגריר ישראל בקזחסטאן מר רן ישי, יצאו באוטובוס, מרחק מספר שעות בנסיעה לעבר פבלודר. עם הגיעם לעיר, יצאו הילדים לביקור במאגר דגים גדול במיוחד, בו למדו את הלכות כשרות הדגים, וכיצד לדוג דגים. הם הצליחו לדוג דגים בגדלים שונים, שהעוברו למטבח הקהילה היהודית, שם נוקו ובושלו לקראת שבת המלכה.


בשבת, השתתפו ילדי השלוחים בתפילות בבית הכנסת לצד חברי הקהילה שהגיעו לראות את ילדי השלוחים, ושמעו מהם סיפורים על חיי השליחות. הם התפלאו מאוד לראות את הילדים מתפללים מתוך הסידור, וקינאו בהם.


השבת עברה מלאה בחוויות. הילדים השתדלו לומר את כל התהילים כנהוג בשבת מברכים. במוצאי שבת, ערכו הילדים "בשר על האש", ולמחרת ביקשו שוב לצאת לדוג דגים. גם הפעם הם הצליחו לדוג דגים רבים שהעוברו לנזזקי העיר. הם אף ערכו תחרות מי מצליח לדוג יותר דגים.


בתום הביקור, סיכמו הילדים את הביקור בעיר, במהלכו הבינו את הקשיים של השליחות בערים אחרות. בתום הביקור, יצאו הילדים ברכבת לאלמא-אטא מרחק של 30 שעות... (2 לילות ויום), במהלכה למדו משניות בע"פ.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
מהמם
ל' אב ה׳תשס״ז
התמונות מהממות חבל על הזמן
2.
ענק!!!!!!!!!
ל' אב ה׳תשס״ז
לשיאור כהן הענק!!
כל הכבוד לך על הקעמפ שהרמת שומעים עליכם דברים נפלאים עלה והצלח.
ניפגש בקבוצה
ש.ס
3.
למנחם יהודה
א' אלול ה׳תשס״ז
יישר כוח כל הכבוד החברה שנשארו בניו יורק בחברת ההסעות
4.
למנחם יהודה
א' אלול ה׳תשס״ז
כל הכבוד!
מחברך רמי טויל.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.