מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשס״ז 12.08.2007

"טפשותו של שר הביטחון ברק עולה על של פרץ"

הגמרא בסוטה דף ל"ג ע"ב מקשה: "הרי כולם יודעים, איפה זה הר גריזים והר עיבל וא"כ מדוע צריך להביא סימנים איפה זה ועל זה מתרצת הגמרא באחד התירוצים". הדבר נוגע למצב ההווה בארץ ישראל שבמקום ללכת בדרך הישר הולכים בדרך עקלתון. שר הביטחון החדש מר אהוד ברק עולה בטיפשותו על שר הביטחון הקודם מר עמיר פרץ". הוא טוען כל זמן שאין לנו טילים נגד הקסאמים וקטיושות, ואי אפשר לעשות שלום עם הערבים בגדה המזרחית", מתוך נאומו של הרב יוסף-יצחק גוטניק בש"ק פרשת ראה מברכים החודש אלול בנוגע לשלימות הארץ  לסיפור המלא
גוטניק מחלק ציונים: מי יותר טיפש?
בפרשתנו כתוב: "והיה כי יביאך ה' אלוקיך אל הארץ אשר אתה בא שמה לרשתה ונתת את הברכה על הר גריזים ואת הקללה על הר עיבל הלא המה בעבר הירדן דרך מבוא השמש בארץ הכנעני הישב בערבה מול הגלגל אצל אלוני מורה", הגמרא בסוטה דף ל"ג ע"ב מקשה הרי כולם יודעים איפה זה הר גריזים והר עיבל וא"כ מדוע צריך להביא סימנים איפה זה ועל זה מתרצת הגמרא באחד התירוצים".

רבי אליעזר ב"י אומר: "לא בא הכתוב אלא להראות להן דרך בשניה כדרך שהראה להן בראשונה, דרך - בדרך לכו ולא בשדות וכרמים, היושב - בישוב לכו ולא במדברות, בערבה - בערבה לכו ולא בהרים וגבעות".

וזה מאוד נוגע למצב ההווה בארץ ישראל שבמקום ללכת בדרך הישר הולכים בדרך עקלתון, ואני אומר את זה בנוגע לדבריו של שר הבטחון החדש מר אהוד ברק העולה בטיפשותו משר הבטחון הקודם מר עמיר פרץ.

זהו בנוגע למה שהוא טוען שכל זמן שאין לנו טילים נגד הקסאמים וקטיושות אי אפשר לעשות שלום עם הערבים בגדה המזרחית, ומר ברק לא מבחין מה שהוא אומר ששלום זה שהם יזרקו עלינו קאסאמים או קטיושות אשר על כן צריכים אנו לטילים כנגד, והדרך היחידה איך להתנהג זוהי דרכו של הרבי שזהו דרך האמת. (וכפי שידוע בשם גדולי ישראל שאמת מסכים עצמו מכל צד אשר על כן הגמטריא של המלה אמת וכל היוצא ממנו הוא תשע), שאסור לעשות פשרות עם הפלשתינאים ולא לחלום חלומות של שלום ולהתכונן לשלום עם חרבות טילים.

ויה"ר שלא נצטרך לדבר על דברים אלו ושיקוים היעוד של המשך הפרשה "...והניח לכם מכל אויביכם מסביב וישבתם בטח", ועד לגאולה האמיתית והשלימה במהרה בימינו בקרוב ממש.




לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
kol hakovod
כ"ט אב ה׳תשס״ז
kol hakovod leharav gutnik
2.
אמר ברק כגון אנא טיפש
כ"ט אב ה׳תשס״ז
אמר עמי הפריץ אם כך מה כולנו העמך ששוכחים להוריד את המכסה של המשקפת.

(תקשורת ישראלית והצלמים)


מה התשובה תענו אתם
המלגששים!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.