מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשס״ז 08.08.2007

צעירי-חב"ד הגישו סיוע כספי לנפגעי הקסאמים בשדרות

מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" ממשיך במאמצי הסיוע למען נפגעי התקפות הקאסמים על תושבי העיר שדרות ■ השבוע הגיעו לביקור בעיר הרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד יחד עם התורם מניו יורק ר' יודי זלר והגישו סיוע כספי באלפי שקלים למשפחות נזקקות שנפגעו בגוף ובנפש או שבתיהם נהרסו מקסאמים ■ הסיוע הוגש למשפחות על פי רשימת צרכים שערך השליח בעיר הרב משה זאב פיזם העומד בקשר עם גורמי הרווחה בעיר ■ במקביל נערכו ביקורים גם אצל משפחות נפגעי טרור ברחבי הארץ יחד עם ר' מנחם קוטנר מצעירי חב"ד לסיפור המלא
צעירי-חב
מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" ממשיך במאמצי הסיוע למען נפגעי התקפות הקאסמים על תושבי העיר שדרות.

השבוע הגיעו לביקור בעיר הרב אהרן פרוס מצעירי חב"ד יחד עם התורם מניו יורק ר' יודי זלר והגישו סיוע כספי באלפי שקלים למשפחות נזקקות שנפגעו בגוף ובנפש או שבתיהם נהרסו מקסאמים.

הסיוע הוגש למשפחות על פי רשימת צרכים שערך השליח בעיר הרב משה זאב פיזם העומד בקשר עם גורמי הרווחה בעיר. יחד עם הרב פיזם הם ביקרו בבתי משפחות עודדו את רוחם וחיזקו את ידיהם של התושבים.

התורם ציין בדבריו כי למרות שאת הסיוע ניתן להעביר גם בדואר, אך הוא רואה חשיבות לפגוש את האנשים אישית בבתיהם ולהביע בכך את רגשי ההזדהות איתם. המשפחות הודו בחום לצעירי חב"ד על הסיוע החיוני בימים אלו.

במקביל נערכו ביקורים גם אצל משפחות נפגעי טרור ברחבי הארץ יחד עם ר' מנחם קוטנר מצעירי חב"ד, בו הוגשו סיוע למשפחות שנפגעו בטרור ועקב כך זקוקים לטיפולים מיוחדים שאינם משולמים על ידי המדינה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.