מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשס״ז 06.08.2007

וייטנאם ותאילנד על מפת שליחות הקיץ

את המרחק הגדול שבין מרכז ליובאוויטש בניו יורק לבין דרום מזרח אסיה עשו התמימים שניאור זלמן לאופר ויצחק איטקין שיחיו במשך 30 שעות של טיסות, על מנת למצוא עוד ועוד נשמות יהודיות במדינות וייטנאם ותאילנד ■ עיקר עבודתם הייתה לחפש וללקט לאחד אחד את היהודים המתגוררים בעיר האנוי בירת וייטנאם ■ לאחר חודש של פעילות נמרצת ברחבי ויאטנם, נסעו התמימים להמשך שליחותם לבנגקוק בירת תאילנד, ומשם יצאו לפעול עם אנשי העסקים והתרמילאים הרבים בערי המדינה שבהם אין בית חב"ד לעת עתה לסיפור המלא
וייטנאם ותאילנד על מפת שליחות הקיץ
את המרחק הגדול שבין מרכז ליובאוויטש בניו יורק לבין דרום מזרח אסיה עשו התמימים שניאור זלמן לאופר ויצחק איטקין שיחיו במשך 30 שעות של טיסות, על מנת למצוא עוד ועוד נשמות יהודיות במדינות וייטנאם ותאילנד .

עוד קודם שיצאו למסע הארוך החלו הרבנים הצעירים לאופר ואיטקין לחפש יהודים נוספים ברחבי המדינה ולתאם עימהם את ביקורם בערים, כשהם נעזרים בשלוחים באיזור הרב יוסף חיים קאנטור בתאילנד והרב מנחם מענדל הרטמן בוייטנאם.

עיקר עבודתם הייתה לחפש וללקט לאחד אחד את היהודים המתגוררים בעיר האנוי בירת וייטנאם. האנוי, העיר השניה בגודלה בויאטנם, שהשילטון הקומוניסטי המקומי והפחד מכל דבר שמסמל דת עדיין ניכר בה בכל מקום ופינה, מתגוררים כיום עשרות יהודים שהקשר היחיד שלהם ליהדות הוא בזמן הקיץ, כאשר הרבנים הסטודטים מניו יורק מגיעים על מנת להפיח בהם רוח חיים מחודשת.

לאחר חודש של פעילות נמרצת ברחבי ויאטנם, נסעו התמימים להמשך שליחותם לבנגקוק בירת תאילנד, ומשם יצאו לפעול עם אנשי העסקים והתרמילאים הרבים בערי המדינה שבהם אין בית חב"ד לעת עתה.

התמימים הרבנים, מציינים שהפעילות הברוכה בדרום מזרח אסיה התקיימה אודות המסירות הרבה של הרב משה קאטלארסקי לעמוד לימין השלוחים ברחבי תבל בכלל ובאסיה בפרט, ולדאוג לכל יהודי באשר הוא כפי רצון המשלח.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד
כ"ב אב ה׳תשס״ז
משיח נאו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.