מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשס״ז 06.08.2007

ב"אור תמימים" מסכמים עוד תוכנית קיץ מוצלחת / גלרייה

במהלך הקיץ 20 צעירים דוברי אנגלית מרחבי העולם השתתפו בתוכנית הקיץ השנתית של ישיבת אור תמימים, עבור רבים מהם, היווה זה ההתנסות הראשונה בחייהם של עולם הישיבה ■ על אף שרוב הזמן הוקדש ללימודים גרידא, אור תמימים לא דילג על הנופים והמקומות הקדושים אשר בארץ הקודש ■ הלימודים התקיימו בישיבה בכפר חב"ד אשר במרכז הארץ, והשבתות נערכו במקומות שונים בארץ, מצפת שבצפון ועד למצפה רמון שבדרום וחברון שבמזרח. כך שהמשתתפים זכו ליהנות ממסלולים מרתקים בכל איזורי הארץ לסיפור המלא ולגלריית תמונות
ב
במהלך הקיץ עשרים צעירים דוברי אנגלית מרחבי העולם השתתפו בתוכנית הקיץ השנתית של ישיבת אור תמימים, עבור רבים מהם, היווה זה ההתנסות הראשונה בחייהם של עולם הישיבה.

מידי שנה מארגנת ישיבת אור תמימים מעין ישיבה-חופשה עבור צעירים יהודים מרחבי העולם אשר עושים את צעדיהם הראשונים לקראת התקרבות לה' ולתורתו. בשנה זו, ברוך ה', נרשמה עוד הצלחה מסחררת אשר מצטרפת לרצף ההצלחות השנתיות.

על אף שרוב הזמן הוקדש ללימודים גרידא, אור תמימים לא דילג על הנופים והמקומות הקדושים אשר בארץ הקודש.

הלימודים התקיימו בישיבה בכפר חב"ד אשר במרכז הארץ, והשבתות נערכו במקומות שונים בארץ, מצפת שבצפון ועד למצפה רמון שבדרום וחברון שבמזרח. כך שהמשתתפים זכו ליהנות ממסלולים מרתקים בכל איזורי הארץ.

בנוסף לשיעורים הרגילים שנמסרו ע"י הרבנים המשפיעים שניאור זלמן גפני, טוביה בולטון, מנחם מענדל קרסיק, שלמה כ"ץ, מאיר לבנוני ויצחק מרנץ, המשתתפים זכן גם ליטול חלק בסדנאות מיוחדות בנושאי כשרות, בית המקדש וציצית.

התוכנית השאירה רושם עז על כל המשתתפים והשאירה אותם עם קשר חזק לרבי, כאשר כמעט כולם החליטו להישאר וללמוד במסגרת הישיבתית הרגילה שישיבת אור תמימים מפעילה במהלך השנה.

באתר האינטרנט המרתק שלה, www.OhrTmimim.org, יכולים צעירים יהודים בגילאי 17 עד 35 להתרשם מסדרי הישיבה, להקשיב וללמוד ממאגר של מאות שיעורים מוקלטים, וכמובן, יכולים גם להירשם לתוכנית הקיץ הבאה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
שאלה
כ"ב אב ה׳תשס״ז
איפה נמצאים המקומות שמצולמים בתמונות?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.