מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשס״ז 03.08.2007

550 עמודי מאמרים לזכרון - 'מר-כשרות'

לקראת יום היארצייט החמישי של הרב לוי ביסטריצקי ע"ה יצא לאור חלקו השני של סט הספרים כשרות, הספר המכיל למעלה מ-550 עמודי מאמרי כשרות נכתבו על ידי גדולי הרבנים והמומחים בנושאי כשרות מכל רחבי העולם, בין הנושאים שהועלו בדיון הינם נושאים הלכתיים העוסקים בפתרון בעיות בנושאי כשרות בעידן הטכנולוגי, וכן בעיות הקשורות לשנת השמיטה הקריבה הבאה, וכיו"ב ■ הספר יוצא לאור על ידי 'חסדי לב'. את הספר ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות וב'חסדי ל"ב' בטלפון 077-3377930  לידיעה בהרחבה
550 עמודי מאמרים לזכרון - 'מר-כשרות'

לקראת יום היארצייט החמישי של הרב לוי ביסטריצקי ע"ה יצא לאור חלקו השני של סט הספרים כשרות, הספר המכיל למעלה מ-550 עמודי מאמרי כשרות נכתבו על ידי גדולי הרבנים והמומחים בנושאי כשרות מכל רחבי העולם, בין הנושאים שהועלו בדיון הינם נושאים הלכתיים העוסקים בפתרון בעיות בנושאי כשרות בעידן הטכנולוגי, וכן בעיות הקשורות לשנת השמיטה הקריבה הבאה, וכיו"ב.

בין רשימת הרבנים כותבי המאמרים הם הרב אברהם רובין ראש בד"ץ מהדרין רחובות, הרב משה יוסף – ראש בד"ץ בית יוסף, הרב מרדכי אליהו, הרב גבריאל ציננער מחבר ספרי 'נטעי-גבריאל', הרב מנשה קליין (הקטן), הרב מאיר בנדסדורפר חבר בד"צ העדה החרדית, הרב זאב וויטמן – רב תנובה, הרבנים הראשיים לישראל בעבר ובהווה, הרב לוי"צ הלפרין – ראש המכון המדעי טכנולוגי להלכה, וכן רבנים נוספים מהארץ וממדינות נוספות בעולם.

הספר יוצא לאור על ידי 'חסדי לב'. את הספר ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות וב'חסדי ל"ב' בטלפון 077-3377930. [email protected]

חברי המערכת הינם הרב חנניה יוסף אייזנבך, הרב מרדכי ביסטריצקי, הרב זלמן נחמיה גודלברג והרב משה הבלין.

בפתח דבר של הספר נכתב כך:

בשבח והודיה להשי"ת הננו מוציאים לאור את הספר 'כשרות – בימה לעיונים תורניים בנושאי כשרות המזון בעידן הטכנולוגי' חלק שני. הספר הינו אסופת מאמרים ותשובות הלכתיות מאת רבנים מורי הוראה ומומחי כשרות מכל רחבי תבל. הספר יוצא לאור לקראת יום היארצייט החמישי של הרה"ג הרה"ח ר' לוי ע"ה ביסטריצקי רבה של צפת עיה"ק והגליל העליון.

לא בכדי נבחר נושא הכשרות לנשוא הספר. כל מי שהתוודע, ולו במעט, לפועלו הכביר של הרב ביסטריצקי ע"ה, יודע שנושא הכשרות בער כאש בעצמותיו. הוא היה ראש וראשון לשומרי משמרת הכשרות בארה"ק, ואף זכה להוביל את מהפכת הכשרות בארה"ק בכלל ובצפת והגליל בפרט. משום כך, אין דבר ראוי ויאה יותר מפתיחת במה לבירור ועיון בנושא כשרות המזון לזכרו ולעילוי נשמתו.

אנו תקווה כי בהמשך לספר זה יופיעו כרכים נוספים, לחיזוק חומת הכשרות ולהגדיל תורה ולהאדירה, ושתיכף ומיד נזכה לראות בישועתם של ישראל והקיצו ורננו שוכני עפר.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בתור שליח
כ"א אב ה׳תשס״ז
נעזרתי רבות בספר שיצא לפני שנתיים - הכרך הראשון

מומלץ לכל רב ושליח של הרבי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.