מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשס״ז 03.08.2007

התוועדות בישיבת "בין הזמנים" בירושלים

אמש (חמישי) התקימה התוועדות חסידית בישיבת בין הזמנים לבחורי הישיבות שמארגן "מרכז ללימוד החסידות" שע"י היכל מנחם. ההתוועדות התקימה בליל שישי מיד לאחרי סדרי הלימודים עם המשפיע הרב בנימין זילברשטרום ■ הרב מרדכי בק מנהל המרכז ללימוד החסידות על כך שב"ה רואים הצלחה גדולה למעלה מהמשוער שמאות בחורים מכל החוגים באים ללמוד חסידות  לידיעה בהרחבה
התוועדות בישיבת
אמש (חמישי) התקימה התוועדות חסידית בישיבת בין הזמנים לבחורי הישיבות שמארגן "מרכז ללימוד החסידות" שע"י היכל מנחם. ההתוועדות התקימה בליל שישי מיד לאחרי סדרי הלימודים עם המשפיע הרב בנימין זילברשטרום שהביע את התפעלותו בפני הבחורים על כך שמאות בחורים מקדישים את ימי בין הזמנים ללימוד החסידות בעיון ובכך לאגור כוחות למשך כל השנה כולה.

בהמשך דיבר על מסירות נפשו של בעל ההילולא הרה"ק ר' לוי"צ שניאורסאון אביו של הרבי וכן על החובה בדורנו להתקשר לרבי שזה נעשה ע"י לימוד החסידות.

לאחריו דיבר הרב מרדכי בק מנהל המרכז ללימוד החסידות על כך שב"ה רואים הצלחה גדולה למעלה מהמשוער שמאות בחורים מכל החוגים באים ללמוד חסידות. כזכור כפי שפורסם ב-COL מתקימת ישיבת בין הזמנים ללימוד החסידות שבה משתתפים מאות בחורים בתוכנית מיוחדת של סדרי לימוד, שיעורים מרתקים מהרב מאיר לוינגר, והתועדויות עם גדולי המשפיעים.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
סאיז ממש א גרויסע זאך, אבל...
כ"א אב ה׳תשס״ז
ראשית ההני מחזק את ידי הרב בק. ושותפו המלא הרב שניאור רבינוביץ שיחיו, והנני מנצל בימה מכובדת זו לקריאה לאנ"ש להרים תרומה למען מפעל גדול זה,(הבחורים מקבלים מילגה כספית) שאגב, במשך כל השנה הם עובדים בעשרות ישיבות בירושלים.
וביחד עם זאת כא שמכיר טוב את ציבור בני הישיבות, הנני חושב שפרסום תמונתם באינטרנט (וגם בכלל) איננו לקורת רוחם.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.