מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשס״ז 01.08.2007

ונצאולה: החשד למכשירי ציתות בבנק - "גילה" חסידות

מידי שבוע, מתקיים שיעור חסידות בחדר הישיבות של השלוחה של בנק הפועלים הפועל בקרקאס, ונצואלה ■ לפני זמן מה, ביקר בעיר הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ברחובות שהתבקש על-ידי השליח הרב משה פרמן למסור שיעור בפני עובדי הבנק ■ בתום השיעור פנה לרב נשיא הבנק וסיפר כי לפני מספר חודשים הם חששו כי הממשלה בראשות הוגו צ'אבס (שלא ידועה באהבתה הרבה לישראל) שתלה מכשירי ציתות והאזנה בבנק בכדי לעקוב אחר תנועות הכספים של ישראלים בדרום אמריקה ■ צוות מומחים הגיע בחשאי מישראל. הם עברו חדר חדר ולא מצאו דבר, כשהגיעו לחדר הישיבות, בו מתקיים השיעור בחסידות, הם התעכבו והחלו להתלחש ביניהם... לסיפור המלא
ונצאולה: החשד למכשירי ציתות בבנק -
(אילוסטרציה)

מידי שבוע, מתקיים שיעור חסידות בחדר הישיבות של השלוחה של בנק הפועלים הפועל בקרקאס, ונצואלה, הנמסר על-ידי שליח חב"ד הרב משה פרמן. לפני זמן מה, ביקר בעיר הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ברחובות שהתבקש על-ידי השליח למסור שיעור בפני עובדי הבנק.

בתום השיעור פנה לרב נשיא הבנק וסיפר כי לפני מספר חודשים הם חששו כי הממשלה בראשות הוגו צ'אבס (שלא ידועה באהבתה הרבה לישראל) שתלה מכשירי ציתות והאזנה בבנק בכדי לעקוב אחר תנועות הכספים של ישראלים בדרום אמריקה, ולשם כך הוזמנו בחשאי צוות מומחים מישראל בכדי שיבדוק האם הושתלו מכשירים שכאלו. ביקורם היה בסוד בפני כל עובדי הבנק.

"המומחים מישראל עברו חדר חדר ולא מצאו דבר", סיפר נשיא הבנק. "כשהגיעו לחדר הישיבות, בו מתקיים השיעור בחסידות, הם התעכבו והחלו להתלחש ביניהם. כששאלתי לפשר הדבר, הם אמרו: "מכשירי ציתות לא מצאנו כאן, אך יש כאן משהו אחר שאנחנו לא מסוגלים להסביר אותו"...

הרב גלוכובסקי סיפר את הדברים במהלך חנוכת המשכן החדש לבית חב"ד בשכונת נאות אשלים במערב ראשל"צ, וציין את המעלה של לימוד תורה וחסידות במקום גשמי שמעלה אותו על-ידי זה לקדושה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.