מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשס״ז 31.07.2007

הדור הבא במסחר מט"ח / תשקיף

חברת פינוטק, מפעילת פלטפורמה למסחר פיננסי מקוון, היא מהחלוצות בתחומה בישראל. החברה קיימת למעלה מעשור, ומציעה לקהל המשקיעים הישראלי מערכת מסחר מהתקדמות בשוק, הכוללת אפשרויות מסחר רב-גוניות וריכוז של מוצרים פיננסיים ייחודיים במערכת אחת ■ בזכותם של סטנדרטים טכנולוגיים גבוהים וקשר אישי עם לקוחות החברה, פינוטק נמצאת בצמיחה בלתי פוסקת וחווה מדיי שנה גידול בהיקפם של לקוחותיה ומחזורי המסחר שלה, אשר עמדו בשנה החולפת על למעלה מ-3 מיליארד דולר בחודש ■ הטבה בלעדית לגולשי אתר COL בעת פתיחת חשבון סטנדרטי  לסיפור המלא
הדור הבא במסחר מט
הדור הבא במסחר מט"ח
מאת: מוטי קריכלי, מנהל תיקי לקוחות, פינוטק


חברת פינוטק, מפעילת פלטפורמה למסחר פיננסי מקוון, היא מהחלוצות בתחומה בישראל. החברה קיימת למעלה מעשור, ומציעה לקהל המשקיעים הישראלי מערכת מסחר מהתקדמות בשוק, הכוללת אפשרויות מסחר רב-גוניות וריכוז של מוצרים פיננסיים ייחודיים במערכת אחת.

בזכותם של סטנדרטים טכנולוגיים גבוהים וקשר אישי עם לקוחות החברה, פינוטק נמצאת בצמיחה בלתי פוסקת וחווה מדיי שנה גידול בהיקפם של לקוחותיה ומחזורי המסחר שלה, אשר עמדו בשנה החולפת על למעלה מ-3 מיליארד דולר בחודש. למערכת המסחר של פינוטק היצע ייחודי של מוצרים: מט"ח, אופציות מט"ח, מדדי-בורסות, סחורות, ומניות.

אלו מהווים אלטרנטיבה אטרקטיבית במיוחד למשקיע הפרטי שמעוניין בגיוון תיק השקעותיו. המסחר נעשה ללא עמלות, בזמן אמת ובליווי שירות אנליסטים אישי. כמו-כן מציעה החברה ימי עיון, קורסים והכשרות מקצועיות בכל הרמות, אשר מקנים לה את כוחה בשוק תחרותי זה.

יתרונות המסחר בפינוטק כוללים בין היתר את יכולת מינוף ההשקעה עד פי 100, מה שמסייע בהגדלת פוטנציאל הרווח, והגבלת הסיכון לאחוז מוגדר מסכום ההשקעה. על המשקיע להציב בטחונות בגובה מינימלי של 1% ממחירה של העסקה, וכך במצב של עלייה ב- 1% בצמד המטבעות, תראה עליה של 100% בגובה העסקה. כלומר, השקעה בסכום של 100,000$ דורשת סיכון של 1,000$ בלבד, ולכן אין צורך עוד להמתין לשינויים חדים בכדי לייצר פוטנציאל רווח גדול.

בנוסף, ניתן לקבוע נקודת STOP LOSS ו- TAKE PROFIT, שמקטינים את שיעור ההפסד הפוטנציאלי לנקודה שנקבעה מראש ע"י המשקיע. פקודה זו מגנה על לקוחות פינוטק מפני ירידות או עליות חדות בשערי המטבעות. כמו-כן, ניתן לבצע פעולת מכירה בחסר (SHORT), שמאפשרת ללקוחות פינוטק להרוויח במצבים בהם מחירם של צמד מטבעות יורד, בנוסף לאלו שבהם הוא עולה. למעשה, ניתן ליהנות מהשינויים בשווי המבטע בזמן אמת.

מוטי קריכלי, מנהל תיקי לקוחות בפינוטק, סבור כי עתידו של המסחר הממונף במט"ח הוא בשילובו עם מסחר אופציות. אופציית מט"ח מהווה כלי פיננסי שמפחית את הסיכונים הנובעים משינויים בשערים השונים, לאילו הזקוקים לגידור, ומקנה אפשרות לתשואה גבוהה לאילו המחפשים אפיק השקעה מניב, בתמורה לתשלום פרמיה חד-פעמית.

לטענתו של קריכלי, שילוב אופציות מאפשר להרוויח מכל עליה או ירידה בשוק, "בעזרת שילוב של כמה סוגי אופציות, יכולים משקיעים להרוויח כשהשוק יציב ונסחר בין רמות מחירים קבועות, כמו גם במצבים בהם השוק תנודתי". חשוב לציין שבפינוטק ניתן לבצע מסחר אופציות בצמדי מטבעות יחודיים ביניהם דולר/שקל, יורו/שקל, יורו/דולר, דולר/יין, סטרלינג/דולר.

המסחר במט"ח טומן בחובו סיכונים ולא מתאים לכל אחד, לכן ממליץ קריכלי להעמיק את הידע באמצעות קורסים ייחודים שנערכים בפינוטק אקדמי. הקורסים מועברים ע"י מיטב המרצים בארץ, ומתאימים לכל רמות הלימוד.

הטבה בלעדית לגולשי אתר COL בעת פתיחת חשבון סטנדרטי!
לפרטים נוספים ופתיחת חשבון למסחר התקשרו 2021* או היכנסו לאתר החברה www.finotec.com
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
8 תגובות
1.
סחטיין עליך מוטי
ט"ז אב ה׳תשס״ז
בהצלחה מהחברה מהשכונה
2.
"לחלום עם עינים פתוחות"
ט"ז אב ה׳תשס״ז
תשמע אני לא יודע מי אתה אבל מה שבטוח שזה נשמע מאוד מענין, ויפה לך ולכשיהי רזרבות אנחנו אצלכם בעז"ה, עלה והצלח...
3.
תפנימו, אין כסף קל
ט"ז אב ה׳תשס״ז
זה סיכון אדיר.
התורה חסה על ממונם של ישראל.
נותניןם לאנשים אשליה שיש דרך לעשות תשואה בוודאות של עשרות אחוזים.
אין מצב כזה.
תארו לכם אדם שעושה "רק" 50% רווח בשנה (זה כמובן המון ובעצם בלתי אפשרי מעבר להסתברות הסטטיסטית שהיא אגב נמוכה יותר מזכיה בלוטו), אם היו לו 100,000 ש"ח בהתחלה כמה יהיה לו אחרי 20 שנה?
למעלה מ332 מיליון ש"ח!

אם זה היה כל כך פשוט כפי שהחברות הללו מנסות להציג, הרי שהיינו מכירים כבר המון מולטי מליונרים שעשו את כספם מהימורים כאלו.
אני עוד לא מכיר מולטי מיליונר אחד כזה וזה אומר דרשני.
אגב שלא ימציאו המצאות אין שום חדש תחת השמש כל הטכנולוגיה נועדה לפתות את הלקוח לבצע כמה שיותר פעולות = להכניס כמה שיותר עמלות לחברה.

מקווה שלמרות האינטרס הכלכלי של האתר הנכבד, תגובתי תפורסם.
4.
אחד שמכיר את מוטי
י"ז אב ה׳תשס״ז
בחור לענין אחלה מקצוען
5.
אחד שמכיר את מוטי
י"ז אב ה׳תשס״ז
בחור לענין אחלה מקצוען
6.
הבעיה של כל ההשקעות מסוג זה
י"ז אב ה׳תשס״ז
שגם מי שמרוויח זה על חשבון זה שמפסיד כך שיש פה עוד בעיה מוסרית. מי שיתבונן טוב בדבר הזה יראה את זה אין פה לא "תשואות" לא "רווח" זה בסך הכל מן משחק כזה שיש בו סיכון גבוה מאד להפסיד את כספכם אז אנא תפקחו את העניים לפני שאתם נכנסים לדבר כזה
7.
זהירות כמו מאש!!!
י"ז אב ה׳תשס״ז
הפסדתי שם 100,000 ש"ח!!!!
9.
אין כסף קל.
י"ז אב ה׳תשס״ז
לכל הנזהרים והמזהירים למיניהם: בשביל זה כתבו לכם את שתי הסעיפים האחרונים של המאמר.

לכו ללמוד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.