מערכת COL | יום י"ג אב ה׳תשס״ז 28.07.2007

בפעם הראשונה בצרפת: סיום הרמב"ם בהרים

כמידי שנה, נוסעים תלמידי ישיבת תו"ת ליובאוויטש ברינוא להרים, עם כל התלמידים וצוות הרמי"ם והמשפיעים ומשפחותיהם להרים בדרום צרפת. השנה, נערכה  במקום חגיגת סיום הרמב"ם ■ מנהל הישיבה הרב נעמאנאוו ערך את 'סיום הרמב"ם', ועורר את התמימים בתקנת לימוד הרמב"ם שמצב חביבותה וחשיבותה להיותה תקנה של הרבי הרי זה דבר שכל-אחד צריך לעשות וללמוד בתחילת היום ולא לדחות לסוף היום  לסיפור המלא
בפעם הראשונה בצרפת: סיום הרמב
כמידי שנה, נוסעים תלמידי ישיבת תו"ת ליובאוויטש ברינוא להרים, עם כל התלמידים וצוות הרמי"ם והמשפיעים ומשפחותיהם להרים בדרום צרפת. השנה, נערכה  במקום חגיגת סיום הרמב"ם.

את החגיגה הנחה המשפיע ר' נחמיה בלומינג שהזמין את הת' השליח אהרון מטוסוב לפתוח בדבר מלכות. אחריו הוזמן מנהל הישיבה הרב נעמאנאוו לערוך את 'סיום הרמב"ם'. הרב נעמאנאוו עורר את התמימים בתקנת לימוד הרמב"ם שמצב חביבותה וחשיבותה להיותה תקנה של הרבי הרי זה דבר שכל-אחד צריך לעשות וללמוד בתחילת היום ולא לדחות לסוף היום.

אחריו הוזמן אחד מראשי הישיבה הרב אברהם וואלף שפתח את המחזור ופלפל בהלכות מלכים אודות מעלת ארץ ישראל ובבל בשיטת הרמב"ם תוך שהוא מקשר זאת לפרשת השבועת מטות מסעי ולמעלת קיום תקנת הרמב"ם.

לסיום נשאו דברים הרב ירמיה נתן משפיע במתיבתא והרב ישראל סגל משפיע בישיבה גדולה שעררו את התל' בקשר עם תקנות לימוד הרמב"ם עם סיפורים מרתקים של רבי.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.