מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשס״ז 26.07.2007

ה'רשת' מציגה: התלמידים יבחנו וישננו הלכות בשמיטה

'רשת אהלי יוסף-יצחק' ליובאוויטש יוזמת מבצע שינון ארצי של הלכות השמיטה בבתי הספר של ה'רשת' הפועלים בכל רחבי הארץ, וזאת לקראת שנת השמיטה שבפתח ■ המבצע נערך בשיתוף עם "מרכז חינוכי חסידותי" של צעירי-חב"ד, ובמסגרתו ישתתפו הילדים בתוכנית לימוד ארצית לבקיאות התלמידים בנושא השמיטה ■ במהלך השנה יתקיימו אי"ה מבחנים עונתיים מסכמים על פרקי הספר "השמיטה לילדי ישראל", ולקראת סיומה של השנה יערך חידון ארצי בטקס רב רושם, בו יבחנו נציגים מכל בתי ספר ויתקיים מעמד חלוקת פרסים ותעודות לתלמידים ולבתי הספר המצטיינים  לסיפור המלא
ה'רשת' מציגה: התלמידים יבחנו וישננו הלכות בשמיטה
שער הספר "השמיטה לילדי ישראל" עליו יבחנו ילדי ה'רשת'
'רשת אהלי יוסף-יצחק' ליובאוויטש יוזמת מבצע שינון ארצי של הלכות השמיטה בבתי הספר של ה'רשת' הפועלים בכל רחבי הארץ, וזאת לקראת שנת השמיטה (תשס"ח) שבפתח.

המבצע נערך בשיתוף עם "מרכז חינוכי חסידותי" של צעירי-חב"ד בירושלים בהנהלת איש החינוך הרב נפתלי רוט, ובמסגרתו ישתתפו הילדים בתוכנית לימוד ארצית לבקיאות התלמידים בנושא השמיטה.

במסגרת התוכנית, יצא לאור ספר בנושא השמיטה במהדורה חדשה ומיוחדת, "השמיטה לילדי ישראל". הספר נכתב על-ידח הרב חיים מנחם טייכטל מירושלים ונוספו בו עבודות לתלמיד ברמות שונות, ע"י צוות מקצועי בניצוחו של הרב נפתלי רוט.
הספר מתאים ברמתו לכיתות ד'-ט', והוא זכה לקבל ברכה מיוחדת מהרבי, שענה בכי"ק למחבר הספר - 'להצלחה בפרי עטו לזיכוי הרבים'.

ר' שמואל ביסטריצקי, סמנכ"ל ה'רשת' מסר ל-COL כי בנוסף יהנו המורים מהשתלמות חד פעמית בת מספר שעות בה תהיה התייחסות לאופן לימוד הספר בכיתות הנמוכות לעומת אופן לימוד הספר בכיתות הגבוהות יותר.

במהלך השנה יתקיימו אי"ה מבחנים עונתיים מסכמים (מטרת המבחנים היא להקל על המורה) על פרקי הספר, ולקראת סיומה של השנה יערך חידון ארצי בטקס רב רושם, בו יבחנו נציגים מכל בתי ספר ויתקיים מעמד חלוקת פרסים ותעודות לתלמידים ולבתי הספר המצטיינים.

להזמנות והצצה לפרק הראשון של הספר ניתן ליצור קשר עם איתי יפה בטלפון מס': 052-6770223
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.