מערכת COL | יום י' אב ה׳תשס״ז 25.07.2007

חצי מליון דולר מהמדען הראשי לחברה שרכש לייבוביץ'

חברת בריינסטורם סל, המפתחת טיפול לפרקינסון ול-ALS (ניוון שרירים) על בסיס תאי גזע ונסחרת בבורסה שמעבר לדלפק בארה"ב, ואשר נרכשה לאחרונה על ידי איש העסקים החב"די ר' חיים-יעקב ליבוביץ' - קיבלה מענק פיתוח של 500 אלף דולר מהמדען הראשי ■ ליבוביץ' השקיע בחברה כ-5 מיליון דולר תמורת 51% מהחברה, ומאז חלה עלייה של כ-100% בערך החברה והיא נסחרת לפי שווי של 22 מיליון דולר לידיעה בהרחבה
חצי מליון דולר מהמדען הראשי לחברה שרכש לייבוביץ'
מימין: איש העסקים החב"די ר' חיים-יעקב ליבוביץ'

גלי וינרב, גלובס

חברת בריינסטורם סל, המפתחת טיפול לפרקינסון ול-ALS (ניוון שרירים) על בסיס תאי גזע ונסחרת בבורסה שמעבר לדלפק בארה"ב, קיבלה מענק פיתוח של 500 אלף דולר מהמדען הראשי. סכום של 140 אלף דולר כבר הועבר לחברה. לדברי החברה, המענק יאפשר לה להמשיך את המחקר והפיתוח.

שיטה לשימוש בתאי גזע מהחולה עצמו המשמשים כמקור לגידול תאי עצב מסוגים שונים שאמורים בהמשך להיות מושתלים בתוך מוחו של החולה במקום תאים שהפכו לא פעילים. היא נסחרת ב-OTC מאז עברה מיזוג הפוך לשלד בורסאי.

השליטה בחברה נרכשה לאחרונה על ידי איש העסקים החב"די ר' חיים-יעקב ליבוביץ', המוכר יותר כמשקיע בתחומי הנפט והיהלומים. ליבוביץ' השקיע בחברה כ-5 מיליון דולר תמורת 51% מהחברה.

בעקבות זאת החברה צירפה לדירקטוריון שלה את רו"ח משה ליאון, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה וכן החלה להעסיק משרד יחסי ציבור בארה"ב. מאז ההודעה חלה עלייה של כ-100% בערך החברה והיא נסחרת לפי שווי של 22 מיליון דולר.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.