מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשס״ז 20.07.2007

נדיבי 'כולל חב"ד' ב"ארוחת בוקר למען ירושלים"

ביום ראשון בבוקר יתקיים אי"ה האירוע השנתי של פאנל נדיבי 'כולל חב"ד' - "ארוחת בוקר למען ירושלים" ■ בפאנל הנדיבים עשרות יהודים בעלי-יכולת כלכלית, יתכנס לארוחת-בוקר משותפת בה יידונו מגוון דרכי פעולה בהם ניתן להגביר את הסיוע לאירגון ■  אורחי הכבוד בארוחה יהיו הרב דוד לאו רבה של העיר מודיעין, והשליח למדינת נפאל הרב חזקי ליפשיץ  לידיעה בהרחבה
נדיבי 'כולל חב
ביום ראשון בבוקר יתקיים אי"ה האירוע השנתי של פאנל נדיבי 'כולל חב"ד' - "ארוחת בוקר למען ירושלים" בהשתתפות עשרות יהודים בעלי-יכולת כלכלית שיתכנסו לארוחת-בוקר משותפת בה יידונו מגוון דרכי פעולה בהם ניתן להגביר את הסיוע לאירגון.

בהנהלת 'כולל חב"ד' מציינים בסיפוק כי האירוע מתקיים זו השנה ה-23. מידי שנה, בבוקרו של אחד מימי "בין המצרים", מוזמנים עשרות נדיבי-עם ל"ארוחת בוקר למען ירושלים". זהו אירוע מושקע, המוקדש לחיזוק כולל חב"ד בארץ הקודש.

השנה, יתקיים האירוע בבוקרו של יום ראשון ז' מנחם-אב. אורחי הכבוד בארוחה יהיו הרב דוד לאו רבה של העיר מודיעין, שימסור דרישת שלום מארץ הקודש – והשליח למדינת נפאל הרב חזקי ליפשיץ, שימסור דרישת שלום מעולם השליחות החב"דית במפגש עם תרמילאים צעירים "על גג העולם".
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
הרב חזקי ליפשיץ- בחירה מצוינת!
ו' אב ה׳תשס״ז
דוגמא אמיתית לשליח המסור בכל נימי נפשו למשלח . הייתי וראיתי במו עיני וכמו כולם נפעמתי.
2.
נדיבי עם בארץ ישראל
ו' אב ה׳תשס״ז
בס"ד
רציתי לעורר שישנם מאות נדיבי עם שמנדבים לקרן עשרות שנים אלפי שקלים בשנה. גבאי הצדקה אוספים את התרומות מקופות הכולל. ופוקדים את בתינו פעמיים בשנה.ראויים גם תורמי אנ"ש להוקרה ולעזרה בזמנים שמחתנים.כשלדאבוני פניה לפני נישואין לעזרה מקופת הכולל צריכים לעבור דרך לא נעימה .נקודה למחשבה
3.
סדר עדיפויות
ז' אב ה׳תשס״ז
יש לרענן את זכורנם של כולל חב"ד באשר לסדר העדיפויות של הארגון, כמדומני שביסודו הוא נועד לסייע בעיקר לאנשים שעיסוקם העיקרי הוא לימוד תורה. מעניין האם סעיף זה מתבע כיום, והיום ניתן להשתפר בתחום זה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.