מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשס״ז 19.07.2007

ערב שכולו לימוד תורת המקדש וכליו

ערב עיון מרתק בענייני בית המקדש וסיום המחזור ה 25 בלימוד הרמב''ם התקיים אמש (רביעי) בבית כנסת חב"ד בעיר בהשתתפות רב העיר הרב אליהו יוחנן גוראריה, רבנים ואישי ציבור ■ על פי הוראת הרבי ללמוד בימים אלו ענייני בית המקדש שלימוד זה מזרז את בנייתו הוזמן ר' מנחם מענדל סופר להרצאה מיוחדת על בית המקדש השלישי ותפארתו מלווה במצגת מיוחדת ובדגם מיניאטורי של בית המקדש מעשי ידיו  לידיעה בהרחבה
ערב שכולו לימוד תורת המקדש וכליו
ערב עיון מרתק בענייני בית המקדש וסיום המחזור ה 25 בלימוד הרמב''ם התקיים אמש (רביעי) בבית כנסת חב"ד בעיר בהשתתפות רב העיר הרב אליהו יוחנן גוראריה, רבנים ואישי ציבור.

פתח את הערב ראש ישיבת חב''ד בעיר הרב שלמה חיים פלדמן שערך סיום על ספר הרמב''ם שבתקופה זו סיימו ללמוד את המחזור ה - 25 בלימוד הרמב''ם. בדבריו עמד הרב פרידמן על פרקיו האחרונים של הרמב''ם בספרו בהם דן הרמב''ם בהלכות השייות לגאולה העתידה.

כמנהג ישראל בימים אלו להוסיף בשמחה של מצוה מוזמן ראש כולל 'אהלי אריה' הרב דוד גורארי' לערוך סיום מסכת שנאמרה בשפה ברורה ובבהירות כשהקהל נהנה להבין את הסוגיה בה עוסקת סיום המסכת.

על פי הוראת הרבי ללמוד בימים אלו ענייני בית המקדש שלימוד זה מזרז את בנייתו הוזמן ר' מנחם מענדל סופר להרצאה מיוחדת על בית המקדש השלישי ותפארתו מלווה במצגת מיוחדת ובדגם מיניאטורי של בית המקדש מעשי ידיו של הרב סופר שהיטיב לבאר ולהמחיש את כל חדרי ולשכות הבית לצד ענייני העבודה בבית המקדש, הקרבנות, הדלקת המנורה וכד' כל דבר על מכונו וזמנו כשהקהל מתעניין בכל פרט והרב סופר משיב בבהירות לכל ענין.

את המשא המרכזי התכבד להביא רב העיר הרב אלי' יוחנן גורארי' שעמד בדבריו בענייני בית המקדש ודבריו נשמעו בקשב רב והותירו רושם על המשתתפים.

בסיום הערב יצא הקהל בתחושת צפיה ואוירת ההתעוררות מיוחדת וגעגועים לבנין בית המקדש השלישי בראיית כהנים בעבודתם לווים בשירם וישראל במעמדם בקרוב ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.