מערכת COL | יום א' אב ה׳תשס״ז 16.07.2007

בית חב"ד ה-12 נפתח בסאוט ברוורד

שלוחי חב"ד בסאוט ברוורד פתחו את המרכז ליהודים מבוגרים בחוף הלנדייל בפלורידה. מרכז זה מהווה את הבית החב"ד ה-12 באזור סאוט ברוורד, והוא ישרת את הקהילה הגדולה של יהודים מבוגרים באזור. המרכז מנוהל בידי הרב משה קיבמן שנעזר בצוות מקצוענים ומתנדבים. "ליהודים בני גיל הזהב יוצעו שיעורים באידיש, סמינרים על בריאות ועל תזונה", אומר הרב רפאל טננהאוז, מנהל בית חב"ד לידיעה בהרחבה
בית חב
שלוחי חב"ד בסאוט ברוורד פתחו את המרכז ליהודים מבוגרים בחוף הלנדייל בפלורידה. מרכז זה מהווה את הבית החב"ד ה-12 באזור סאוט ברוורד, והוא ישרת את הקהילה הגדולה של יהודים מבוגרים באזור. המרכז מנוהל בידי הרב משה קיבמן שנעזר בצוות מקצוענים ומתנדבים. "ליהודים בני גיל הזהב יוצעו שיעורים באידיש, סמינרים על בריאות ועל תזונה", אומר הרב רפאל טננהאוז, מנהל בית חב"ד.

הרב קיבמן הביע את דעתו שברגע שיהודים יהנו מהתוכניות הכלליות רבים מהם מוכנים להשתתף בתוכניות הדת המוצעות בבית החב"ד המרכזי. עם פתיחת המרכז למבוגרים קיימים עתה שני מרכזי חב"ד ברח' הלנדייל ביטש, עם מספר סוכניות וארגונים הפועלים ממרכז חב"ד בסאוט ברוורד.

כמו-כן קיימים חמשה מרכזי חב"ד בהוליווד בלבד ונוספים בערים קופר, דייבי, פמברוק פיינס וווסטון. הרב טננהאוז ציין שבמקומות שבהם קיימת אוכלוסייה יהודית גדולה נפתחים מספר בתי חב"ד ומתוכם כאלו המתמקדים במתן שירות מסוים לאוכלוסייה מוגדרת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.