מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשס״ז 13.07.2007

קראון-הייטס: נחתם מעמד סיום הרמב"ם

מעמד סיום הרמב"ם נערך אתמול (חמישי) בשכונת קראון-הייטס, בהשתתפות קהל חסידים, תמימים, רבנים ומשפיעים. קודם לכן, נערך הסיום עצמו על-יד הציון הק' ■ באירוע, שאורגן ע"י ארגון "ועד המוסיפין" נשאו דברים: יו"ר 'אגודת-חסידי-חב"ד' העולמית הרב אברהם שם-טוב, ה'חוזר' הראשי הרב יואל כהן, ראש-ישיבת 'אהלי-תורה' הרב ישראל פרידמן, מנהל ספריית אגו"ח הרב שלום-דובער לוין והרב יעקב-פרץ בלומינג שחיבר את סדרת "הרמב"ם הערוך" (5 כרכים) ■ בתום האירוע, נערכה התוועדות מיוחדת עם הרב שם-טוב  לסיפור המלא  בכתבה המלאה: דיווח • גלריית מהסיום באהל והמעמד בכולל • וידאו
קראון-הייטס: נחתם מעמד סיום הרמב
ממראות הסיום והחגיגה • צילומים: אלי קאהן, COL • צילום וידאו: מנדי לואיס, COL
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

קהל חסידים ותמימים השתתף במעמד סיום הרמב"ם העולמי שנערך ב'כולל אברכים' בשכונת קראון-הייטס בניו-יורק. קודם לכן, נערך הסיום עצמו על-יד הציון הקדוש בהשתתפות עשרות בחורים.

ה'חוזר' הראשי של הרבי, הרב יואל כהן, פתח את המעמד בחזרה על 'הדרן' של  הרבי. לאחריו נשא דברים ראש-ישיבת 'אהלי-תורה' בקראון-הייטס הרב ישראל פרידמן שהתמקד על סיום ספר הרמב"ם: "ומלאה הארץ דעה את ה'".

מנהל ספריית 'אגודת-חסידי-חב"ד' הרב שלום-בער לוין דיבר על החובה באמונה בביאת המשיח בכל יום ויום.

את הנאום המרכזי העביר יעקב-פרץ בלומינג מבורו-פארק שחיבר את סדרת "הרמב"ם הערוך" (5 כרכים). הרב בלומינג ביאר את דברי אדמו"ר הזקן נ"ע שכשאדם לומד משהו חדש התורה, זה כמו העניין של 'פידיון שבויים'. "תקנת הרבי של לימוד הרמב"ם - זה כמו 'פידיון שבויים'", אמר הרב בלומינג. "הרבי גרם לכך שרבבות יהודים ילמדו הלכות ברמב"ם שמעטים למדו אותם".

אחרון הדוברים היה יו"ר 'אגודת-חסידי-חב"ד' העולמית והשליח הראשי למדינת פילדלפיה הרב אברהם-יצחק שם-טוב שסיפר בהרחבה על היחס המיוחד שנתן הרבי לתקנה של הרמב"ם.

כידוע, הרב שם-טוב חיבר לפני שנים אלבום מיוחד "תקופת לימודי הרמב"ם". בדבריו, סיפר למשתתפים על המענות וההתייחסויות שקיבל מהרבי לאלבום.

האירוע נערך על-ידי ארגון "ועד המוסיפין" שנפתח השבוע והוא נתרם על-ידי הרב כתריאל שם-טוב לעילוי-נשמת אביו, הרב מנחם-מענדל שם-טוב.


לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
טעות חמורה!!!
כ"ז תמוז ה׳תשס״ז
הארוע לא נערך ע"י "וועד המוסיפין". כי אם ע"י תלמידי הישיבה שע"י האהל הק.
חברי וועד המוסיפין סייעו בסידור השלחנות, ובניקוי המקום לאחר הארוע.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.