מערכת COL | יום כ"ו תמוז ה׳תשס״ז 12.07.2007

שיעורים כלליים בחסידות בבקעת הירדן

מתכונת ייחודית של "שיעור כללי" בנושאים בחסידות התקיימה בשנה האחרונה בישיבת ההסדר "שדמות נריה" לכלל תלמידי הישיבה אחת לשבועיים על-ידי הרב יחזקאל סופר ביוזמת אירגון 'תורת חב"ד לבני הישיבות' שע"י צעירי-חב"ד ■ השבוע, סיים הרב סופר את סדרת השיעורים (20 שיעורים) לשנה זו ■ ראש הישיבה הרב שלמה רוזנפלד, המשמש גם כרב האזורי של עמק בית שאן, משתתף קבוע בשיעור ביחד עם שאר צוות הישיבה, והוא הודה נרגשות לרב יחזקאל סופר ולרב משה שילת על ההשקעה הרבה בשנה האחרונה  לידיעה בהרחבה
שיעורים כלליים בחסידות בבקעת הירדן
הרב משה שילת, הרב יחזקאל סופר והרב שלמה רוזנפלד
בישיבת ההסדר "שדמות נריה" (ע"ש הרב משה צבי נריה ז"ל מייסד הישיבה) בישוב שדמות מחולה שבבקעת הירדן יש כ-100 תלמידים והיא עומדת בקשר קבוע כבר 5 שנים עם 'תורת חב"ד לבני הישיבות' שע"י צעירי-חב"ד

השנה התקיימה בישיבה מתכונת ייחודית של "שיעור כללי" בנושאים בחסידות לכלל תלמידי הישיבה אחת לשבועיים ע"י הרב יחזקאל סופר. השבוע, סיים הרב סופר את סדרת השיעורים (20 שיעורים) לשנה זו.

לכל שיעור מחולקים דפי מקורות והתלמידים שומרים אותם ביחד עם סיכום שהם רושמים במהלך השיעור בתיקיה מיוחדת. ראש הישיבה הרב שלמה רוזנפלד, המשמש גם כרב האזורי של עמק בית שאן, משתתף קבוע בשיעור ביחד עם שאר צוות הישיבה.

הוא הודה נרגשות לרב יחזקאל סופר ולרב משה שילת על ההשקעה הרבה בשנה האחרונה, הרב רוזנפלד ביקש להמשיך במתכונת זו בשנה הבאה. סוכם על תוכנית ללימוד תניא לפי הסדר בישיבה בשנה הבאה כשהשיעור הכללי יעסוק בסיכום והעמקה בפרקים שנלמדו.

מהישיבה בשדמות מחולה ממשיך הרב סופר לישיבת ההסדר במעלה אפרים בה במהלך השנה האחרונה לימד הרב סופר את הכיתה הגבוהה שיעור בחסידות. ראש הישיבה הרב ברוך גנות ביקש אף הוא לעבור למתכונת של "שיעור כללי" לכלל התלמידים בשנה הבאה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
משה שילת והרב יחזקאל סופר
כ"ו תמוז ה׳תשס״ז
שילוב מנצח!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.