מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשס״ז 11.07.2007

אתר חדשות באנגלית ישפר את תדמית חב"ד בעולם

האתר המרכזי של תנועת חב"ד החל השבוע להפעיל אתר חדשות בשפה האנגלית שיפרסם דיווחים, כתבות, תמונות וקטעי וידאו מבתי-חב"ד וקהילות חב"ד בעולם ■ ב'מרכז לענייני חינוך' מקווים כי שבעים אלף איש הגולשים מידי יום באתר במטרות לימוד תורה וחסידות יוכלו לקבל היבט נוסף על ליובאוויטש העולמית באמצעות החדשות, ומי שנקלע לאתר עבור התעדכנות בחדשות ייחשף למידע התורני ■ בין המדורים: כתבות שהתפרסמו בתקשורת הכללית על פעולות חב"ד, עדכון על בית-חב"ד החדש-אחרון שנפתח בעולם, 'היום בהיסטוריה היהודית' ועוד לסיפור המלא
אתר חדשות באנגלית ישפר את תדמית חב
האתר המרכזי של תנועת חב"ד החל השבוע להפעיל אתר חדשות בשפה האנגלית, בהדרכת ועד הנהלת ה'מרכז לענייני חינוך', שיפרסם דיווחים, כתבות, תמונות וקטעי וידאו מבתי-חב"ד וקהילות חב"ד בעולם.

חב"ד.אורג, העומד בראש רשימת אתרי היהדות הפופולרים ביותר ברשת, מוסיף את החדשות (www.chabad.org/news) לשלל המדורים המציעים תוכן יהודי תורני והגותי בניסיון לשפר את תדמיתה של חב"ד בתקשורת הכללית והבאת דבר החסידות ואורחיה לאלפים נוספים בציבור הרחב.

השימוש הרחב שחב"ד עושה ברשת האינטרנט למטרת חיוביות זוכה לשבחים רבים. מאז הקמתו על-ידי הרב יוסף-יצחק קייזן ע"ה, חב"ד.אורג נחשב החלוץ והמוביל מביניהם עם היצע רב ואיכותי של מידע יהודי. בין אוהדים נמנה היומון היוקרתי "ניו-יורק טיימס" וה"וושינגטון פוסט".

"מטרת חב"ד.אורג הדינמי היא 'לאחד את יהודי העולם' על-ידי טכנולוגיה: שיעורים על השבת, הדרכה לפסח כשר, ניגונים חסידיים, שאלות לרב ושאר דברים המכסים את כל ההיבטים המעשיים והרוחניים של חיים יהודיים", כתב היומון "טיימס" הלונדוני.

האתר תרם את הפופולריות שלו לבתי-חב"ד ומוסדות המשתמשים בחומר שהוא מפיק, בעיצוב הנאה ואופציות המולטימדיה הכוללת שיעורים והרצאות אודיו ואישים המספרים על קשריהם עם הרבי. השבועון היהודי "ג'ואיש וויק" של ניו-יורק הכתיר את האתר כ"בית הכנסת הוירטואלי הראשון והגדול בעולם".

מחדשים את החדשות

חב"ד.אורג בעצם מחדשת את שירות החדשות שהוא היה עושה בשנים עברו. כעת, בהדרכת ועד האינטרנט של המרכז-לענייני-חינוך, הוא ממשיך לשמור על האיכות הגבוהה גם במדור החדשות עם כתיבה עיתונאית וספרותית ברמה מוקפדת, הצגה נאה של תמונות וקישורים לבית-חב"ד באזור המדווח, וכתבות כלליות בנושא.

הציפייה היא ששבעים אלף איש הגולשים מידי יום באתר במטרות לימוד תורה וחסידות יוכלו לקבל היבט נוסף על ליובאוויטש העולמית באמצעות החדשות, ומי שנקלע לאתר עבור התעדכנות בחדשות ייחשף למידע התורני.

הכתבות המרכזיות שנראו בו ביממה האחרונה הן תגובות יהודי קנקון, מקסיקו, להגעת השליח החדש, התחלת אמירת פרקי-אבות בחודשי הקיץ והשפעתם על יהודי בניו-יורק, הקעמפ המיוחד בבוסטון לילדי שדרות המופגזת, הקשרים של הצ'פליין אברהם קלאוזנר מסנטה-פה עם חב"ד, תרומה בת 2 מיליון דולר שניתנה לחב"ד דיטרויט לאחר אמירת 'קדיש' ופרידה מהרפתן החסידי ר' זוסיק ריבקין ע"ה.

המדור הראשי של החדשות מציג גם כתבות שהתפרסמו בתקשורת הכללית על פעולות חב"ד, עדכון על בית-חב"ד החדש-אחרון שנפתח בעולם, 'היום בהיסטוריה היהודית', לצד תוכן אחר המופיע בחב"ד.אורג. זאת במקביל לחדשות של 'ליובאוויטש ניוז סרוויס' המועברות באתר ליובאוויטש.קום.

ל-COL נודע כי מיועד כניסה מיוחדת לאנשי תקשורת שיקבלו גישה לשירותי הדוברות של חב"ד ומידע מקיף על נושאים, פעולות וחדשות. וכן החל להישלח דואר-אלקטרוני יומי שנותן סיקור מקיף ויעיל על המתפרסם על חב"ד בתקשורת הכללית.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ומה עם lubavitch.com?
כ"ה תמוז ה׳תשס״ז
....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.