מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשס״ז 08.07.2007

בת מלך: אסיפת הערכות עם מנהלות בתי הספר

במהלך ההפסקה של כנס נשי ובנות חב"ד בבניני האומה נתכנסו מנהלות בתי הספר לאסיפת הערכות לקראת שנת הפעילות התשס"ז ■ המשתתפות קיבלו סקירה על  המהפך שחל השנה בתנועת הנוער, את השינוי המבורך ואת התוכנית השנתית של הפעילות בשנה הבאה ■ ממשרדי התנועה נמסר כי ההערכות לשנה הקרובה בשיאה: רוב הסניפים כבר מאוישים עם מרכזת וצוות מדריכות וההרשמה לקורס המד"ציות עומדת להסתיים לסיפור המלא
בת מלך: אסיפת הערכות עם מנהלות בתי הספר
(צילום: מאיר דהן, COL)
במהלך ההפסקה של כנס נשי ובנות חב"ד בבניני האומה נתכנסו מנהלות בתי הספר לאסיפת הערכות לקראת שנת הפעילות התשס"ז. המנהלות קיבלו לידיהן את החוברת המהודרת "מסכמים מלכות של חסד" שיצאה לאור ע"י מרכז ההדרכה של התנועה ובה סיכום ארועי שנת תשס"ו.

מזכ"לית התנועה הגב' מינדי שמערלינג סקרה בפני המנהלות את המהפך שחל השנה בתנועת הנוער, את השינוי המבורך ואת התוכנית השנתית של הפעילות בשנה הבאה. בסיום דבריה הודתה למנהלות על שיתוף הפעולה שלהן לאורך כל הדרך.

יועץ התנועה מר עודד כהן שוחח עם המנהלות אודות ההערכות לשנת הפעילות הקרובה בסניפים השונים, המנהלות העלו נקודות לדיון התייעצו אודות יחודיותו של כל סניף. בדבריהן ציינו המנהלות בסיפוק רב את העובדה שמדריכות התנועה השנה עשו את עבודתן בצורה יוצאת מן הכלל וזאת תודות לקורס ההכשרה אותו עברו המדריכות בקיץ האחרון.

באיחולי הצלחה ובהבטחה להמשך שיתוף פעולה פורה שבו המנהלות להמשך הכנס כשבאמתחתן שי מתנת התנועה - הדיסק החדש - מקימים מלכות של חסד.

במהלך מושב ב' של כנס נשי חב"ד הוענק אות הוקרה למנהלת ביה"ס חבד ערד הגב' חני מנדלסון על שיתוף הפעולה הנפלא משך השנה האחרונה עם התנועה הארצית והסניף המקומי.

ממשרדי התנועה נמסר כי ההערכות לשנה הקרובה בשיאה: רוב הסניפים כבר מאוישים עם מרכזת וצוות מדריכות וההרשמה לקורס המד"ציות עומדת להסתיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.