מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשס״ז 04.07.2007

לונדון ומישיגן התאחדו בי"ב תמוז להתוועדות בשידור חי

ביום ראשון אירגן בית חב"ד בגראנד רפידז, מישיגן, בהנהלת הרב יוסף-יצחק  וויינגרטן, שידור חי מלונדון, אנגליה באמצעות ועידת וידיאו של 'חב"ד פנים אל פנים' עם השליח מלונדון הרב שמואל לו. הרב לו דיבר על המאמצים שהשקיע האדמו"ר הריי"צ נ"ע בהקמת קרן היהדות בארה"ב ובסיומם הרימו הקהל בגראנד רפידז כוסיות 'לחיים' עם הניגון 'ניעט ניעט ניקווא' ששרו ביחד עם הקהל שנכח בלונדון לסיפור המלא
 לונדון ומישיגן התאחדו בי
ביום ראשון אירגן בית חב"ד בגראנד רפידז, מישיגן, בהנהלתו של הרב יוסף-יצחק  וויינגרטן, שידור חי מלונדון, אנגליה באמצעות ועידת וידיאו של 'חב"ד פנים אל פנים' עם השליח מלונדון הרב שמואל לו.

את דבריו על י"ב תמוז ייחד הרב לו על המאבק לשמור על גחלת היהדות תחת עול הדיכוי הקומוניסט וסיפר את מה ששמעו ממנהל ישיבת 'תורה ודעת' ששמע מגוף ראשון את דברי ה'חפץ חיים' באומרו בעת שהביט לעבר הגבול הרוסי בהיותו בפולין: "ישנם מליוני יהודים שם, ודאגת כולם על כתפי איש אחד - הרבי מלובביץ".

בהמשך דבריו עמד הרב לו על המאמצים שהשקיע הרבי הריי"צ בהקמת קרן היהדות בארה"ב ובסיומם הרימו הקהל בגראנד רפידז כוסיות 'לחיים' עם הניגון 'ניעט ניעט ניקווא' ששרו ביחד עם הקהל שנכח בלונדון עם הרב לו בבית חב"ד בהנדון, בראשותו של הרב גרשון אוברלנדר ובעזרתו של הרב דוד כץ שסייע בארגון ההתוועדות המיוחדת שחיממה את ליבם של כל המשתתפים בה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.