מערכת COL | יום ט"ז תמוז ה׳תשס״ז 02.07.2007

שדרות: מחלקים ספרי חת"ת לעידוד התושבים

בימים אלו מתקיים מבצע נרחב של חלוקת ספרי חת"ת לתושבי שדרות בתרומת קבוצות נשים חב"דיות ששלחו לבית חב"ד בשדרות עשרות ספרי חת"ת לעידודם וחיזוקם של התושבים ■ בין התורמים: תלמידות בית הספר היסודי והתיכון 'בית רבקה' בכפר חב"ד לצד קבוצות נשי חב"ד במקומות רבים בארץ ■ כמו-כן נתרמו גם מקרופילים של חת"ת לנשיאה בכיס במאות יחידות לסיפור המלא
שדרות: מחלקים ספרי חת
בימים אלו מתקיים מבצע נרחב של חלוקת ספרי חת"ת לתושבי שדרות בתרומת קבוצות נשים חב"דיות ששלחו לבית חב"ד בשדרות עשרות ספרי חת"ת לעידודם וחיזוקם של התושבים.

בין התורמים: תלמידות בית הספר היסודי 'בית רבקה' בכפר חב"ד שתרמו עשרות ספרי חת"ת, כאשר חלק מהבנו תקנו את הספרים מכספי חסכונותיהן. גם מתיכון בית רבקה נשלחו ספרי חת"ת.

בימים אלו מתארגנות קבוצות נשי חב"ד במקומות רבים לאסוף תרומות של ספרי חת"ת על מנת לחלקם לתושבי שדרות. התושבים שכבר קיבלו את ספרי החתת מדווחים על תחושת רגיעה וביטחון שמלווה אותם למרות ירי הטילים המתמשך.

מנהל בית חב"ד השליח הרב משה זאב פיזם אומר שיש חשיבות רבה בחלוקת הספרים שמעבר לסגולה הרוחנית יש כאן עידוד ממשי לאנשי שדרות מרומם את רוחם ומחזק את יכולת העמידה שלהם, וחשוב מאד למצוא כל דרך אפשרית לעודד ולהרים את המוראל בימים אלו.

כמו-כן נתרמו גם מקרופילים של חת"ת לנשיאה בכיס במאות יחידות שחולקו לאנשים נשים וטף ומחזקים את הביטחון בקב"ה שלא ינו ולא ישן שומר ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.