מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשס״ז 28.06.2007

'חב"ד בהחלט גייסה את האינטרנט לטובתה'

כשחב"ד מעלים לאינטרנט אתר תמיכה ליהודים באזורים מוכי אסון - קתרינה או שדרות - הרשת המבוססת של חב"ד.אורג מצליחה למשוך לאתר מיליון גולשים תוך שבוע אחד בלבד ■ בכתבה של סוכנות הידיעות JTA על היענות הממסד היהודי לאירועים דחופים הודגש זריזותה וזמינותה של חב"ד.אורג המפעילה 783 אתרים נוספים ■ באחרונה נוספו להם אתרים ייחודיים בסגנון ובשפה עבור ה"א' ב' פרי-סקול" של השליח הרב משה לברטוב מפיניקס, אריזונה ו"קעמפ גן איזי - אלסקה" של השליח הרב יוסף גרינברג. ויש גם האתר בצרפתית עבור בית-חב"ד וילר-סור-מרן והאתר בספרדית לבית-חב"ד במיקום עם השם האקזוטי "ריקולטה, ארגנטינה"  לסיפור המלא
'חב

כתבה בסוכנות הידיעות היהודית JTA על גיוס כספים באינטרנט ליהודים באזורים מוכי אסון הדגישה את זריזותה וזמינותה של צוות האינטרנט של חב"ד מול ארגונים יהודיים אחרים.

אתר תמיכה שיוסי אליעזרי, בנו של השליח ליורבה-לינדה, הקים עבור חב"ד שדרות משך אליו בין 500 אלף למיליון גולשים תוך שבוע אחד בלבד "הודות לקישורים בחב"ד.אורג ו-850 אתרים נוספים הקשורים לחב"ד", נכתב.

783 מתוך אתרים אלה הוקמו על-ידי הצוות המוכשר עם התקציב המינימלי של חב"ד.אורג. מופעל במסגרת המרכז-לענייני-חינוך בניו-יורק, חב"ד.אורג הקים אתרים למוסדות חב"ד ב-37 מדינות בעולם כשלאחרונה הושם דגש על הוספת שפות כמו גרמנית ועברית.

"אנו בעצם מנסים ליצור אינטגרציה מירבית בין שלוחים המביאה תועלת רבה עבור בתי-חב"ד עצמם ותדמית חב"ד הכללית", מסביר עובד בחב"ד.אורג, ארגון העוסק גם בייצוג ליובאוויטש בתקשורת.

"כל שליח מוסיף את האירוע שלו למאגר חיפוש עולמי של שבתונים, סדרי פסח ותפילות ימים נוראים. וכך גם עם חדשות ועדכונים".

כמו קוקה-קולה?

על-אף שהקמת אינטרנט באופן עצמאי היא מלאכה קלה יותר מבעבר, נמשך הביקוש לאתרים של חב"ד.אורג הייחודים בעיצוב ובשפה עבור מוסדות חינוך ומחנות קיץ.

המצטרפים החדשים הם גן הילדים "א' ב' פרי-סקול" של השליח הרב משה וסאשי לברטוב מפיניקס, אריזונה. והאתר למחנה הקיצי במדינה הקפואה "קעמפ גן איזי - אלסקה" של השליח הרב יוסף גרינברג.

מצטרפים אחרים הם בית-חב"ד בוילר-סור-מרן בצרפת הפועל עם הג'וויף בפרבר הפריסאי, האתר בספרדית לבית-חב"ד במיקום עם השם האקזוטי "ריקולטה, ארגנטינה", ולבית-חב"ד בקנקון, מקסיקו, שדווקא הסתפקו באתר באנגלית.

"כמו קוקה-קולה, אנחנו נמצאים בכל מקום אבל בשפה שונה", אחד מאנשי הצוות הטכני מגלה את ההומור הגיקי של מומחי המחשבים.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
"ההומור הגיקי של מומחי המחשבים"
י"ב תמוז ה׳תשס״ז
אהבתי את הביטוי
2.
הרב גליס
י"ג תמוז ה׳תשס״ז
כיף לראות אותך!
ידיד אוהב מפלורידה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.