מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשס״ז 26.06.2007

התינוק נפל במדרגות; השליח ניסה לעזור

תינוק בן שנתיים וחצי נפל לפני מספר ימים משלוש מדרגות על-יד ביתו בשכונת ג'ורג'-טאון בניו-יורק ■ המכה שקיבל התינוק, גרמה לשטף דם פנימי חמור במוח ומצבו החל להדרדר במהירות ■ מנהל בית-חב"ד הרב אברהם הולצברג שעודכן במתרחש, צלצל לרב אברהם לידר יו"ר "אהבת חסד" שסידר להם צוות רופאים שעמד לרשותם ■ שטף הדם הפנימי הלך והחמיר ולמרות 2 ניתוחים שביצעו הרופאים, התינוק נפטר ביום שישי האחרון ■ בתחילת השבוע, התקיים מסע הלוויה מזעזע, בהשתתפותם של הרב הולצברג והרב לידר העומדים לימין המשפחה ומסייעים רבות לסיפור המלא
התינוק נפל במדרגות; השליח ניסה לעזור
הרב לידר (למעלה) והרב הולצברג על רקע גרם מדרגות • צילומים: COL

מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

לפני מספר ימים, נפל תינוק בן שנתיים וחצי משלוש מדרגות על-יד ביתו בשכונת ג'ורג'-טאון בניו-יורק. התינוק בכה מעט והצביע על חלק אחורי בראש, שם על-פי מה ששידר, חש בכאב.

ההורים, שירדו מישראל לפני מספר שנים, הרגיעו את התינוק והמשיכו בשגרה, אלא שכעבור שעה קלה, החל הילד להראות סימני התכווצות מחרידים. ההורים המודאגים שקישרו בין המכה שקיבל לסימנים, הבהילו את התינוק מיידית לבית-רפואה הקרוב.

כשהגיעו לבית-הרפואה, הם הופנו למחלקה הלא-נכונה, ולבינתיים ההתכווצויות החמירו. בשלב זה, נודע למנהל בית-חב"ד בג'ורג'-טאון, הרב אברהם הולצברג, על הסיפור והוא מיד צלצל לרב אברהם לידר, יושב-ראש ארגון "אהבת חסד" המסייע ליהודים בניו-יורק בצורכי רפואה.

הרב לידר המליץ לקחת את התינוק לבית-הרפואה "קינגס-קאנטרי", שם הוא משמש כרב. "לאחר בדיקה מקיפה, אמרו הרופאים כי יש לתינוק שטף דם פנימי במוח, ואף יש שם סדק", סיפר הרב לידר ל-COL.

הרופאים ביצעו לתינוק ניתוח באופן מיידי. לאחר שלוש שעות, בתום הניתוח, אמרו הרופאים, כי נראה שהמצב מתייצב, אולם ארבעים ושמונה שעות הקרובות הם קריטיות עבור חיי התינוק.

כעבור יומיים, הרופאים החליטו לבצע ניתוח נוסף, בעקבות הנוזלים הרבים שמילאו את מוחו של התינוק, ה"י.

שעות רבות לאחר הניתוח השני, כשסם ההרדמה החל לפוג, הבחינו הרופאים כי מוחו של התינוק הפסיק לתפקד, וראשו התנפח במימדים מחרידים.

ביום שישי בבוקר, נפטר התינוק.

"דקות ספורות לאחר שנפטר התינוק, קיבלתי טלפון מאב התינוק שהודיע לי את הבשורה כשהוא מתקשה לעצור את בכיו", סיפר הרב הולצברג בשיחה עם COL. לאורך כל הימים הללו, עמדו הרב הולצברג והרב לידר לצד בני המשפחה, עודדו את רוחם, וסייעו ככל שיכלו.

ביום ראשון השבוע, התקיים מסע ההלוויה המזעזע בג'ורג'-טאון. "הגיע קהל רב של אנשים שהזדעזעו מהטרגדיה הגדולה שפקדה את המשפחה", סיפר הרב הולצברג.

הרב הולצברג ממשיך כל העת לעמוד לימין המשפחה. "כשאני שומעת שעוד מישהו מקבל על עצמו החלטה טובה, זה מחזק אותי מאוד", אמרה אם התינוק לרב הולצברג.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
נורא נוראא נורא
י' תמוז ה׳תשס״ז
להורי התינוק היקרים
אין מילים בפי לנחמה
איני מכירה אתכם אבל אני ממש בוכה וכואבת
עד מתי?!
רבונו של עולם
משיח נאו!!
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד
2.
3 מדרגות??????????
י' תמוז ה׳תשס״ז
משפחה יקרה, כמה כאב
איך יתכן שכל זה קורה מנפילה מ3 מדרגות?
אני מזועזעת לחלוטין
3.
o my gosh
י' תמוז ה׳תשס״ז
אוי ואבוי. הם יכולים לתבוע את בית החולים על זה שמלכתחילה הם הפנו אותם למחלקה הלא נכונה!!! באמקירה אפשר לתבוע על כל דבר שטוטי ולתבוע ה ר ב ה כסף. וזה ל-א(!!!) שטוטי הם אבדו תינוק בגלל זה!!!!!!
4.
ל-3
י' תמוז ה׳תשס״ז
כסף זה לא כל החיים
והכסף הזה לא שווה את התינוק
אבל אם את אומרת שיהיה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.