מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ז 25.06.2007

טקס חלוקת תעודות במכללת "בית חיה מושקא" גדרה

ביום רביעי, ד' תמוז נערך טקס חלוקת תעודות מקצועיות לבוגרות המכללה ומפגש בוגרות מחזורים א' וב'. טקס התקיים במכללה בגדרה, בהשתתפות צוות המכללה וההנהלה ■ הבנות שסיימו את לימודיהן, וחזרו זה עתה משליחות במקומות שונים ברחבי תבל שמחו להיפגש זו עם זו, לספר מחוויות השליחות ואף לראות את 'דור ההמשך' של המכללה – ילדי חברותיהן  לסיפור המלא
טקס חלוקת תעודות במכללת
ביום רביעי, ד' תמוז נערך טקס חלוקת תעודות מקצועיות לבוגרות המכללה. הטקס התקיים במכללה בגדרה, בהשתתפות צוות המכללה וההנהלה.

מלאות שמחה ורוח חיים נפגשו עשרות מבנות מכללת "בית חי'ה-מושקא" – המכללה החסידית בגדרה לטקס חלוקת תעודות מקצועיות מטעם המכללה למנהל, ומפגש בוגרות מחזורים א' וב'.

הבנות שסיימו את לימודיהן, וחזרו זה עתה משליחות במקומות שונים ברחבי תבל: גרמניה, בולגריה, רוסיה, טקסס ואפילו אלסקה שמחו להיפגש זו עם זו, לספר מחוויות השליחות ואף לראות את 'דור ההמשך' של המכללה – ילדי חברותיהן.

בפתיחת האירוע נשאו דברי תורה וברכה חברי הנהלת המוסדות שפארו את המעמד בנוכחותם: מנכ"ל המכללה הרב אלדד הלוי אילן העובד במסירות נפש להצלחת המכללה, הרב בנימין קרניאל – מנהל בית חב"ד גדרה ומרצה במכללה, הרב אלימלך שחר מנכ"ל מוסדות חינוך חב"ד רחובות וחבר הנהלת מוסדות חינוך חב"ד גדרה, הרב אפרים מיפעי חבר הנהלת המוסדות, וכן הגב' בתיה אילן, שליחה בגדרה וחברת הנהלת המכללה והגב' חני קרניאל מנהלת בי"ס למלאכה בנה"ח וחברת הנהלת המכללה.

המנהלת הגב' פייגי פריז הזמינה את הבנות הזכאיות לקבלת תעודה, והעניקה לכל אחת מהן את התעודה המעידה על הכשרתה של הבת בראש ובראשונה לחיי אמת חסידיים ומקושרים לרבי – תפקידה המרכזי של המכללה, וכן הכשרה מקצועית ברמה גבוהה.

כשי קבלו הבנות עטיפה לספרי החת"ת נושאת את לוגו המכללה יחד עם צטוט מלוח 'היום-יום' על חשיבות לימוד חת"ת לזכות לכל טוב לבניו ולבני בניו. "לא נשכח ללמוד בכל בוקר את התניא ו'היום-יום' לפני התפילה כפי שהורגלנו במכללה" ציינו הבנות בהתלהבות.

לאחר צפיה בוידאו של הרבי התיישבו הבנות לשולחן התוועדות הערוך בטוב טעם עמוס במעדנים. הרבנית גלוכובסקי התוועדה עם הבנות על תפקידן החשוב והעיקרי לבנות בית איתן על יסודי התורה והמצוות על פי הוראותיו הקדושות של הרבי.
את העונג לבוא ולהתבשם מהאווירה החמה, המשפחתית והייחודית השוררת במכללה ניתן היה לראות על פניהן של כל המשתתפות.

"הנחת הגדול הוא ב"ה לראות את בוגרות המכללה צומחות ופועלות ובעיקר בעלות מראה חסידי אמיתי לנחת רוח כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו" – ציינה המנהלת הגב' פייגי פריז.

בשעה מאוחרת התפזרו הבנות כל אחת לדרכה תוך צפייה למפגש הבא.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
ואוו
ט' תמוז ה׳תשס״ז
איזה יופי, בני כל הכבוד אתה עובד מתחת לפני השטח ובכזה שקט. אך!!! הענווה של ארקה ושלך כובשת
2.
:(
ט' תמוז ה׳תשס״ז
katava pirsumit meshaamemet!
3.
לצוות המכללה!
י' תמוז ה׳תשס״ז
תודה רבה וישר כח על הערב הנפלא.
עלו והצליחו!!!
4.
מכללה למופת
י"א תמוז ה׳תשס״ז
כן ירבו מכללות כאלה בקרב הארץ....
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.