מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ז 25.06.2007

ממילווקי שבויסקונסין לנפגעי הטרור בישראל

מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור" ערך מסע של חסד אצל משפחות נפגעי טרור משדרות ערי המרכז וירושלים. המשלחת בראשותו של שליח חב"ד במילווקי שבמדינת ויסקונסין הרב יוסף שלמה סעמיולס העניקו למשפחות סיוע כספי ועודדו את רוחם של המשפחות ■ בין מעשי החסד שערכו: הסעת ילדים לביקור מרגש בבית הרפואה אצל חברם שנפגע מפגיעת רקטת קאסם בשדרות, הענקת אופנים וילקוט לילד שאימו נרצחה בפיגוע הרצחני בעיר עמנואל, ורישום ילדה שאביה נרצח ליד אריאל לקייטנה בקיץ ■ בפגישה עם משפחות נפגעי טרור משדרות שמעו המשלחת על מצוקת החיים בעיר בצל רקטות הקאסם מזה כשבע שנים, ועל פעולות הסיוע של צעירי חב"ד יחד עם השליח בעיר הרב משה זאב פיזם לסיפור המלא
ממילווקי שבויסקונסין לנפגעי הטרור בישראל

ביום ראשון ערכו מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור" מסע של חסד אצל משפחות נפגעי טרור משדרות ערי המרכז וירושלים. המשלחת בראשותו של שליח חב"ד במילווקי שבמדינת ויסקונסין הרב יוסף שלמה סעמיולס העניקו למשפחות סיוע כספי ועודדו את רוחם של המשפחות.

האורחים ביקרו אצל נער צעיר תושב שדרות שנפצע קשה מפגיעת רקטת קאסם והמאושפז כבר חודשים ארוכים בבית הרפואה ועובר סידרת ניתוחים ותהליך שיקום. באדיבות המשלחת הוא יזכה כעת גם לכמה רגעים של התרעננות כאשר חבריו לכיתה יוכלו להגיע בהסעה מאורגנת משדרות לבית הרפואה לבקרו.

ביקור מרגש נוסף נערך אצל ילד קטן בן 7 שאימו נרצחה בפיגוע הרצחני בעיר עמנואל. הילד קיבל אופניים חדשות להם הוא כה ציפה. גם ילקוט חדש עם הציוד הנדרש לרגל עלייתו לכיתה א' הוא קיבל. מקרה נוסף, בו סייעו האורחים מחו"ל היה של ילדה קטנה בגיל 8 לא נרשמה לקייטנה, מאז שאביה נרצח ליד אריאל המצב אינו מאפשר מותרות כמו קייטנה בקייץ, כעת היא תוכל להירשם לקייטנה כמו כל חברותיה.

אלו הם מקצת ממעשי החסד של המשלחת ביום הארוך בו ביקרו ביקורי בית מרגשים אצל משפחות נפגעי הטרור. על פי רשימה מסודרת שהוכנה על ידי הרב מנחם קוטנר ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" העומד בקשר שוטף כל השנה עם המשפחות ועם עובדות השיקום בביטוח לאומי.


דברי חיזוק ועידוד בשדרות

בפגישה עם משפחות נפגעי טרור משדרות שמעו המשלחת על מצוקת החיים בעיר בצל רקטות הקאסם מזה כשבע שנים, ועל פעולות הסיוע של צעירי חב"ד יחד עם השליח בעיר הרב משה זאב פיזם, אחת המשתתפות סיפרה שכמורה בבית הספר היא מרגישה שחיי הילדים הפכו לבלתי נסבלים, מיד עם הישמע הכרוז "צבע אדום" רצים הילדים למרחבים המוגנים כדי לתפוס מחסה מרקטת הקאסם, לכך הוקצב 15 שניות בלבד. הילדים אינם מעיזים לצאת לחצר לשחק והם תמיד בקרבת המרחב המוגן.

השליח הרב סעמיולס בירך את המשפחות וחיזק את רוחם בדברי חיזוק ועידוד שיצאו מעומק הלב ונכנסו אל הלב, הודה למשפחת אייזנשטט חברי קהילתו המסייעים לכל דבר שבקדושה. ושיבח את פעילות צעירי חב"ד על הפעולה החשובה בהבאת תקווה למשפחות הנפגעים מתוך אהבת ישראל בדרכו ובשליחותו של הרבי מליובאוויטש.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
לרב קנטור
ט' תמוז ה׳תשס״ז
כל כך שימחת את הילד מנחם אין עין בעמנואל שנשארה יבשה .
כולם הכירו את אמו שהיתה מיוחדת וכל מי שרואה את מנחם נזכר בה והיום כשראו אותו שמח ומתרגש ומספר על האופניים והילקוט המקסים כל העיר שמחה איתו. יברככם ה
2.
אין אין על השליחים של חב"ד ועוד יותר אין...
ט' תמוז ה׳תשס״ז
שליחים כאלה מסורים ואהובים ,למרות כל הפחד והמצב הקשה נשארים חזקים ומאמינים שהטוב בסוף יגיע ולא זאת בלבד אלא שהופכים את המצב הנוכחי לחיים מעניינים מלאים באהבה ושמחה לכל אחד באשר הוא.
משפחת פיזם הנרחבת(זאבי וחננאל),אנחנו אוהבים אותכם ואת העבודה הנפלאה הזו! חזקו ואימצו ,וה ישיב לכם כמעשיכם המדהימים.....
3.
השליחים בשדרות
י' תמוז ה׳תשס״ז
עד היום לא שמענו על בית חבד שדרות. אבל יש עדים שבית חבד שדרות רגע אחד לא מפסיק לפעול למען תושבי שדרות אם כל הקשים חזקו ועמצו ..................................................................................................
4.
כל הכבוד!!!
י"א תמוז ה׳תשס״ז
כל הכבוד כל שלוחי חב"ד באשר הם על פעילותם הנפלאה!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.