מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשס״ז 25.06.2007

קמפיין לפרסום תקנת 'הרמב"ם היומי'

לרגל תחילת מחזור הלימוד החדש בלימוד היומי ברמב"ם יקיים מטה הרמב"ם היומי, שעל-ידי צעירי אגודת חב"ד, קמפיין ארצי לעידוד ההצטרפות ללימוד היומי ברמב"ם וכן יפרסם רשימה ארצית של השיעורים בעיתונות הדתית והחרדית ■ במטה מציינים את החשיבות שייחס הרבי מליובאוויטש ללימוד היומי ברמב"ם, כאמצעי לחזק את אחדות ישראל. החגיגה המרכזית - תתקיים ביום סיום המחזור ה-25, בכ"ו בתמוז תשס"ז, ליד ציונו הקדוש של הרמב"ם בטבריה, וחגיגת הסיום לרגל גמרה של תורה תהיה באולם סמוך, ברוב פאר והדר  לסיפור המלא
קמפיין לפרסום תקנת 'הרמב

בעוד כשלושה שבועות, בכ"ז בתמוז, יחל מחזור הלימוד החדש בלימוד היומי ברמב"ם, על-פי תקנת הרבי מליובאוויטש.  תקנת הלימוד היומי בספר "משנה תורה - יד החזקה" לרמב"ם התקבלה בחיבה רבה ובהתלהבות של קדושה על-ידי כלל ישראל ובראשם גאוני התורה ואדמו"רי החסידות שבדורנו, וקראו לציבור שומעי לקחם להצטרף אליה.

לרגל תחילת מחזור הלימוד החדש יוצאים במטה הרמב"ם היומי, שעל-ידי צעירי אגודת חב"ד בארצנו הקדושה, בקמפיין מודעות על תקנת הלימוד היומי ברמב"ם, לצד פירסום רשימה ארצית של השיעורים. המודעות יתפרסמו אי"ה בעיתונות הדתית והחרדית. במטה הרמב"ם היומי משוכנעים כי מסע הפרסום הגדול יביא אכן להצטרפותם של רבים ללומדי הרמב"ם היומי.

מנהל מטה הרמב"ם היומי הרב יוסף-יצחק לבנהרץ מסר כי בימים אלו נעשתה פנייה אל שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל בבקשה לעדכן את המטה ברשימת השיעורים ברמב"ם-היומי המתקיימים ברחבי הארץ, כדי שהם יופיעו ברשימה הארצית המעודכנת.

נמסר, כי לאור ההתעוררות, מתכננים בתי חב"ד לייסד שיעורים חדשים ברמב"ם ובכך למלא את אחת השליחויות החשובות שהרבי הטיל על כל אחד ואחד מהשלוחים, להגברת האחדות של כלל ישראל.


לימוד אחיד השווה לכל נפש

בהתאם לתקנת לימוד הרמב"ם היומי, מתנהלים שלושה מסלולי לימוד, לפי יכולתו של כל אחד ואחת: 3 פרקים ליום, פרק 1 ליום ולימוד ב"ספר המצוות לרמב"ם" (המיועד בעיקר למי שאינם יכולים להעמיק בלימוד ספר "משנה תורה - יד החזקה"; במסלול זה לומדים, בכל יום, את המצוות הכלולות במסלול הלימוד של 3 פרקים ליום)..

תקנת לימוד זו היה חשובה מאוד בעיני הרבי מילבאוויטש והוא עודד במרץ את הרחבת והתפשטות התקנה. הרבי ציין כי מלבד המעלות הגדולות של הלימוד ברמב"ם, מהווה התקנה גורם חשוב ביותר לאחדות ישראל, בכך שכולם לומדים לימוד אחיד, באופן השווה לכל נפש.


מורי שיעור ועלונים

אגף הלוגיסטיקה בצעירי-חב"ד יספק לבתי חב"ד בישראל עלון מורה-שיעור ללימוד הרמב"ם היומי בשלושת המסלולים בפורמט כיס, לוח מורה-שיעור גדול לתלייה בבתי הכנסת, מודעות על התחלת לימוד מחזור ה-26, וכן עלון צבעוני ובו שיחה של הרבי מליובאוויטש על תקנת הלימוד וקריאת גדולי ישראל שהצטרפו לתקנה. בשני עמודיו המרכזיים של העלון – שיחת קודש מעובדת של הרבי "בדבר לימוד הרמב"ם", בה מציג הרבי את הרעיון המרכזי שמאחורי התקנה. בחזית העלון – סקירה על התקנה והתפשטותה בתפוצות ישראל, וקריאה של 'מטה הרמב"ם היומי' "לנצל הזדמנות פז זו ולהצטרף לתקנה הקדושה".

גם באינטרנט

הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד, אומר כי הארגון שהוא עומד בראשו קיבל על עצמו את האחריות על הפצת תקנת הלימוד היומי ברמב"ם, ומדי שנה נוסדים עוד ועוד שיעורים בלימוד היומי ברמב"ם. מורי השיעור במתכונות שונות מופצים לא רק במדיות הרגילות; בשנים האחרונות ניתן לאתר את השיעור היומי גם באמצעות אתר צעירי-חב"ד באינטרנט, וכן ללמוד באתר את השיעור היומי כולו, לפי כל אחד משלושת מסלולי הלימוד.

החגיגה המרכזית של סיום הרמב"ם

החגיגה המרכזית לרגל סיום מחזור הלימוד ה-25 תתקיים אי"ה ביום הסיום – כ"ו בתמוז תשס"ז, ליד ציונו הק' של הרמב"ם בעיה"ק טבריה, וחגיגת הסיום לרגל גמרה של תורה תהיה באולם סמוך, ברוב פאר והדר. בסיום צפויים להשתתף משתתפי השיעורים ברמב"ם היומי בכל רחבי הארץ, דבר שיעודדם להמשיך ולהתמיד בלימוד הרמב"ם היומי. החגיגה המרכזית מאורגנת על ידי מטה הרמב"ם היומי שעל-יד צעירי אגודת חב"ד ביחד עם בית חב"ד בטבריה, בראשות הרב יוסף יצחק קרמר. הרב קרמר סיפר כי הוא כבר הזמין אולם גדול שיוכל להכיל את הקהל הרב שיבוא לחגוג את סיום המחזור ה-25.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.