מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשס״ז 22.06.2007

"קיץ של שליחות": יוצאים לשליחות וטסים לרבי

'יוצאים לשליחות וטסים לרבי', זהו שמו של מבצע הקיץ של צעירי-אגודת-חב"ד בישראל ■ במסגרת המבצע יתפרסו תלמידי ישיבות חב"ד בישראל ב-230 סניפי בתי חב"ד, בשבועיים של 'בין הזמנים' בישיבות, ינחילו יהדות ויפיצו חסידות להמונים. מטרת המבצע - לנצל את כוח האדם של תלמידי הישיבות המצויים בפגרה על מנת להעמיק את פעילות בתי חב"ד בקרב קהלי יעד שמתקשים להגיע אליהם בשאר ימות השנה ■ בין התלמידים שישתתפו בפרוייקט יוגרלו 10 כרטיסי טיסה לרבי לחודש תשרי בחצר הרבי בניו-יורק לסיפור המלא
(עיצוב: ליאורה בן משי, COL)

צעירי-אגודת-חב"ד בישראל יוצאים במבצע קיץ הפונה לבחורי ישיבות חב"ד ולבתי חב"ד, במטרה לנצל את פגרת הקיץ של הבחורים להעמקת הפעילות החב"דית ב-230 סניפי בתי חב"ד מקריית שמונה ועד אילת: 

מבצע הקיץ מופעל השנה לאור הצלחת מבצע דומה שקיימו צעירי-חב"ד בחודש תשרי לפני מספר שנים -'יוצאים לשליחות וטסים לרבי, פעולה שגייסה בחורים רבים לבתי חב"ד באה"ק.

קיץ של שליחות

מצעירי חב"ד נמסר כי המבצע יתקיים בתקופת 'בין הזמנים' של תלמידי הישיבות, בין התאריכים י"ד – כ"ו במנחם אב, והוא יופעל על ידי אגף הסניפים בצעירי אגודת חב"ד. הרב יוסף-יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ואגודת חסידי חב"ד בישראל אומר כי "מטרת המבצע לנצל את פגרת הקיץ לחדירה לקהלי יעד, שבשאר ימות השנה אנו מתקשים להגיע אליהם ולאפשר לבתי חב"ד לקיים פעילויות רבות שאינן מתאפשרות בשל מחסור בכוח אדם".

הגרלה על 10 כרטיסי טיסה לרבי

בין התלמידים שישתתפו בפרוייקט יוגרלו 10 כרטיסי טיסה לרבי לחודש תשרי בחצר הרבי מליובאוויטש בניו-יורק. בעשרים השנים האחרונות נוסעים רוב בחורי הישיבות לעשות את חגי חודש תשרי בחצר הרבי בניו-יורק שבארה"ב. ההגרלה תהווה תמריץ לבחורים להקדיש את הפגרה לקיום שליחותו של הרבי במסגרת בתי חב"ד, וזו תהיה הכנה מתאימה וראויה לבוא אל הרבי עם מטען רוחני-חסידי של 'התקשרות' לרבי.

הפעילות תכלול בין השאר: ביקורי בית בשעות אחר הצהריים והערב, ביקורים בעסקים - בקניונים ובמרכזי מסחר, במשך שעות היום, דוכני פעילות בלב היישוב לזיכוי הרבים, כינוסי ילדים ספונטאניים, בפארקים ובגנים ציבוריים, ארגון חברותות ופעילות בין הזמנים לתלמידי ישיבות שאינן חב"ד.

גיל הבחורים שישתתפו במבצע הם בני ישיבה גדולה (כולל תלמידים הנכנסים לישיבה באלול תשס"ז). בתי חב"ד יגייסו את המועמדים, ויקבלו אישור מהישיבה בה לומד הבחור. לאחר שליחת הנתונים ימתינו לקבלת אישור מרכז המבצע.

כל בית חב"ד יוכל לגייס עד שלושה צוותים, כאשר כל צוות ימנה שני בחורים. מטה המבצע יאשר את מספר הצוותים בכפוף לגודל היישוב ותוכנית הפעולה שיציג הסניף.

כל סניף יקבל ממרכז צעירי אגודת חב"ד תקציב להוצאות על מנת לממן את הפעלת הבחורים.

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
האם מסייעים בהוצאות אירוח של השלוחים?
ו' תמוז ה׳תשס״ז
חברה, תתעוררו
2.
מה עם בנות??
ו' תמוז ה׳תשס״ז
קיפוח, יש בנות שיושבות בבית אבל הרבעבע עומד בראש שלהם לא הכסף!! בשביל זה הם היו מוכנות לעשות הכל, ויש להם חודשיים!! כדאי לעשות משהו בנידון
3.
ל2
ו' תמוז ה׳תשס״ז
יש את המבצע של דור דעה לבנות שאפשר לאסוף כסף לטיסה לרבי וזה גם לא הגרלה, פשוט לומדים וצוברים נקודות ומקבלים כסף!
4.
מה עם הישיבות קטנות?
ו' תמוז ה׳תשס״ז
למה רק בחורים מישיבות גדולות יכולים להשתתף במבצע גם בחורים מישיבות קטנות רוצים...
5.
ל3
ח' תמוז ה׳תשס״ז
הבנים יכולים להגיע ל1000 דולר
בעוד בנות רק ל500 וגם זה קשה עבור בנות. בנות אין להם עניין "ביטול תורה" אבל יש בהחלט עניין של מבצעים.

נקודה למחשבה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.