מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ז 20.06.2007

בני-ברק: ערב עיון במשנת הרבי

קהל גדול של כאלף אברכים ובני ישיבות, חסידים ואנשי מעשה גדש את אולם בית הכנסת הגדול בבני ברק, בערב עיון במשנת הרבי הנערך מידי שנה ע"י "היכל מנחם" בבני ברק ■ ראשון הדוברים היה הרב ישראל יצחק מנדלזון שהפליא להסביר כיצד הרבי הנחיל את התורה ע"י כוחותיו העצומים שלו לכל יהודי ויהודי כפרט ■ בהמשך הוזמן המרא-דאתרא הרב משה יהודא לייב לנדא שנשא משא מרתק על מהותה של חב"ד ועל פועלו של הרבי. את משא הנעילה נשא כ"ק האדמו"ר מטאלנא שליט"א שכדרכו ריתק את הקהל בדברים נלהבים אודות השפעתו של הרבי על כלל ישראל לסיפור המלא ולגלריית תמונות
בני-ברק: ערב עיון במשנת הרבי
(צילום: מאיר דהן, COL)

קהל גדול של כאלף אברכים ובני ישיבות, חסידים ואנשי מעשה גדש את אולם בית הכנסת הגדול בבני ברק, בערב עיון במשנת הרבי הנערך מידי שנה ע"י "היכל מנחם" בבני ברק.

את הערב הנחה בטוב טעם, הרב ישראל וינפלד משפיע בישיבה קטנה חב"ד בבני ברק שפתח בדברים מעניני דיומא. ראשון הדוברים היה הרב ישראל יצחק מנדלזון שהפליא להסביר כיצד הרבי הנחיל את התורה ע"י כוחותיו העצומים שלו לכל יהודי ויהודי כפרט.

בהמשך הוזמן המרא-דאתרא הרב משה יהודא לייב לנדא שנשא משא מרתק על מהותה של חב"ד ועל פועלו של הרבי. את משא הנעילה נשא כ"ק האדמו"ר מטאלנא שליט"א שכדרכו ריתק את הקהל בדברים נלהבים אודות השפעתו של הרבי על כלל ישראל.

בסיום הערב חולק למשתתפים הספר החדש "תורת הרבי מליובאוויטש - אגרות קודש", שי"ל ע"י "תורת חב"ד לבני הישיבות" בראשות הרב משה שילת. מנהל היכל מנחם בבני ברק, הרב שמואל אנגלסמן הודה בשם הציבור כולו לנדיב הלב החפץ בעילום שמו שתרם את הספרים.

כיבדו את המעמד בהשתתפותם: 

הרב משה יהודה לייב לנדא – רב אב"ד דבני ברק, כ"ק האדמו"ר ממחנובקא, כ"ק האדמו"ר מטאלנא, כ"ק האדמו"ר מטשאקאווא, כ"ק האדמו"ר מאנטניא, כ"ק האדמו"ר מבוטשאן, הרב יעקב הכהן כץ – ראש ישיבת תומכי תמימים המרכזית, הרב משה יעקב וייס – רבה של נווה אחיעזר, הרב יוסף יצחק בלינוב – רב מרכז בני ברק, ראש כולל "פעמי יעקב" הרב אהרן שפירא – רבה של פרדס כץ, הרב אליעזר דוד שפירא – רבם של חסידי צאנז בבני ברק, הרב ברוך כץ – רבם של חסידי ויז'ניץ מרכז בני ברק, הרב יואל טוביאס – רב שיכון ו' בני ברק, הרב יצחק ישעיה וייס – ראש ישיבת קוידינוב, הרב משה שטרן – ראש ישיבת סטריקוב, הרב אהרן טויסיג – מנהל רוחני דישיבת אלכסנדר, הרב ישראל יצחק מנדלזון בן גאב"ד קוממיות זצ"ל – מנהל רוחני תורה ויהדות לעם, הרב בנימין קופרמן – ראש ישיבה-קטנה תומכי תמימים בני ברק, הרב אלעזר פרנקל – ר"מ בישיבה-גדולה תומכי תמימים בני ברק, הרב יחיאל יהודה ניישטאט – ראש כולל אור עמרם, הרב ישראל יעקב למברגר – רב קהילת מאקאווא בני ברק, הרב ישראל מחפוץ , הרב לייב זלמנוב, הרב יעקב יהושע לאופר.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
4.
אפשר לקבל את ההקלטה?
ד' תמוז ה׳תשס״ז
יש אודיו? או ווידאו מהאירע המרתק?
5.
ב"ה
ד' תמוז ה׳תשס״ז
סוף סוף קצת נחת לרבי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.