מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ז 20.06.2007

הרב אקסלרוד: "שקר גס... הפעולה אסורה באיסור מוחלט"

תחקיר מיוחד: מיום ליום מתבררת עוצמת השערוריה שחוללו יוזמי "קמפיין הבארים", ובאיזו מסכת כזבים ושקרים התעטפו כדי לבלבל את הציבור ולהטעות את הרבנים המקורבים אליהם ואת חבריהם, שגם הם הזדעקו על המעשה המזעזע ■ הבוקר, ברוב חוצפתם, פרסמו כרוזים בריכוזי חב"ד, ובהם הם מתפארים במעשה, וכתבו שהכול נעשה "על פי הדרכת... הרב גדליה אקסלרוד". בעקבות זאת מפרסם הרב אקסלרוד גילוי-דעת ומחאה חריפה ■  COL מגיש: הסיפור המלא מאחורי ההפקרות ומסכת השקרים החצופה לסיפור המלא עוד בנושא: הרב גלוכובסקי: הבי"ד יתכנס ויחליט איך להגיב / אודיו  הרב אשכנזי: "קיבלנו התרעה: "עצור!", לפני שיהיה מאוחר" / וידאו  נחשפו פורקי העול שמחללים את שם הרבי מחללי שמו של הרבי מסתתרים מאחורי אנונימיות  זעזוע וחלחלה מפרובוקציה מבישה לחילול ג' תמוז  
 הרב אקסלרוד:

אחרי שלדאבון הלב התברר כי אנשים המזוהים כחסידי חב"ד הם האחראים ל"קמפיין הבארים", ולאחר שכל חסיד חב"ד, ללא הבדל דעה, השקפה או השתייכות 'מסגרתית', הזדעזע למראה הביזיון הנורא וחילול שם שמים ושם הרבי - הופצה גירסה שניסתה 'לרכך' את הפשע הנורא.

על פי הטענה הזאת, בסך הכל היתה כוונה טובה, לעשות "התוועדות" עם החבר'ה הצעירים, ואז נכנס לעניין משרד הפרסום והכול השתבש. גם אם נקבל את לימוד הזכות הזה, עדיין זועקת לשמים השאלה, מדוע אחרי שהתברר לאן הדברים מובילים לא עצרו היוזמים ה"תמימים" ולא חזרו בהם. אבל מתברר שזו זריית חול בעיניים.

כמה גורמים נטלו עליהם לערוך תחקיר מדוקדק על כל הפרשה, כדי לגלות מי בדיוק עומד מאחוריו וכיצד עלה על הדעת לעשות דבר מזעזע ומקומם כל כך. התחקיר עדיין בעיצומו אך כבר עתה אפשר לגלות, כי זו לא היתה "יוזמה תמימה" שיצאה מכלל שליטה, אלא בדיוק להיפך: המטרה היתה לחולל פרובוקציה מכוונת, גסה ומכוערת, בלתי נתפסת, כדי לגרום לכלי התקשורת לעוט על המציאה.

היוזמים פנו למשרד הפרסום בבקשה להפיק עבורם קמפיין שיעורר תהודה ציבורית רבה. עכשיו ניתן את רשות הדיבור לאמיר נמי, מנכ"ל משרד הפרסום, כפי שהתראיין לכתב קול-ישראל (הכתבה שודרה ביומן הבוקר בג' תמוז):

"כשחב"ד באו אלינו הם אמרו לנו, אנחנו רוצים להתחבר לכמה שיותר קהלים. אמרנו להם, כמה מטורפים אתם מוכנים להיות? הם אמרו: הכי מטורפים שאפשר. אף אחד לא האמין שדוסים יעשו מסיבה בארליך בתל אביב ויחלקו אלכוהול חינם".

בראיון נוסף, בערוץ 'מעריב', אומר אמיר נמי דברים דומים: "חב"ד באו אלינו, אמרו לנו, אנחנו רוצים לקרב כמה שיותר קהלים לאמונה שלנו. שאלנו אותם בפשטות: כמה רחוק אתם מוכנים ללכת? הם אמרו: הכי רחוק שאפשר".

אחרי שהפרסומאים קיבלו אור ירוק כזה, הם הגו את הרעיון של "קמפיין בארים", שבו "שותים חינם על חשבון המשיח". וכדי שהפרובוקציה תהיה מושלמת עוד יותר, החליטו - כעצת בלעם בשעתו - לצרף לעניין גם פריצות. בעיתון ג'רוסלם פוסט (מיום ב' בתמוז) נאמר מטעם משרד הפרסום כי שילוב ה"דיילות" נועד לעורר את היצר הרע של עריות (הם משתמשים במילים אחרות, כמובן) ועל ידי זה למשוך את תשומת הלב "למסר המשיחי"!!!

כאשר קמה הזעקה האדירה, מכל חסידי חב"ד באשר הם, על חילול שמו הקדוש של הרבי, בליל היום הקדוש, בחגיגת פריצות, שכרות והתהוללות, הפיצו המארגנים מסך עשן של שקרים, והציגו את הדברים כאילו מדובר ב"התוועדות חסידית" (רח"ל מחיבור הזוהמה עם המושג החסידי הקדוש והטהור), וכאילו רק בטעות השתרבבו "דיילות" לעניין. הם הציגו לנו "הישג דתי" - ה"דיילות" הוחלפו ב"דיילים".

כך התרגש עלינו האסון הנורא, שביום הקדוש של הרבי העלו כלי התקשורת בארץ דיווחי תועבה איומים ונוראים, וכל זה בהפקת אותם "פוחזים וריקים", כפי שכינה אותם הרב אשכנזי.

בדיווחים האלה נראים ומתראיינים מתוך הברים האפלים, בתוך כל אווירת הפריצות הנוראה: זמרוני ציק ובנו חיים, ירמיהו כליפה, אילן חיון, אבי פיאמנטה (שמרקיד בחורים ובחורות ביחד בריקודי תועבה) ועוד כמה. כאחד המארגנים, שהתראיין בג'רוסלם פוסט, הוזכר מתתיהו הירש הכהן אברבנאל.

הבוקר, למרבה התדהמה, הפיצו אותם מופקרים עלונים צבעוניים בריכוזי חב"ד, ובאמצעותם הם מנסים לטהר את השרץ. התמונות הנראות בעלון מזעזעות בפני עצמן (חבורת בליינים גלויי ראש ולובשי גופיות מרימים כוסיות משקה, והכותרת אומרת: "לחיים רבי". אוי לאותה בושה!), אבל זה כמובן כאין וכאפס לעומת חגיגת הפריצות שהתחוללה שם באמת, שעליה דיווחו כלי התקשורת החילוניים.

אותם חצופים, שהפיצו את העלון, יודעים שאי אפשר כלל לפרסם בקרב חסידי חב"ד את תמונות הפריצות ואת הסרטים המחרידים שצילמו כלי התקשורת החילוניים, והם חושבים שיצליחו להסתיר מציבור אנ"ש את הזוועה שהתחוללה שם. לכן לא נותרה לנו ברירה אלא לתאר מקצת מן המחזות שנראו שם.

הם כותבים, למשל, שהמשקה הוגש "לגברים בלבד". אולם בצילומי התקשורת רואים שוב ושוב בנות בלבוש שחץ המקבלות משקאות מידי לובשי "חולצות המשיח", וכך גם ריקודי תועבה לצלילי המוזיקה של פיאמנטה ושותפו.

משמעות הדברים מעוררת פלצות: אנשים המכונים חסידי חב"ד הזמינו המוני צעירים וצעירות לחגיגת שתייה ושכרות חינם ("על חשבון המשיח"), ואפשר רק לשער מה היו תוצאותיה של שתייה זו, באווירה של ברים ומועדונים.

עוד הם כותבים: "כללי הצניעות נשמרים ע"פ הדרכת אב"ד הגאון החסיד הרב גדליהו אקסלרוד שליט"א". ממש חגיגת שכרות ותועבה בהכשר הרב. אבל מהר מאוד מתברר שלא דובים ולא יער.

בית דין רבני חב"ד פנה אל הרב אקסלרוד וביקש לברר אם אמנם נתן את ידו למעשה הנפשע. הרב אקסלרוד הכחיש את הדבר מכול וכול ושיגר לבית הדין מכתב בכתב ידו שבו נאמר:

גילוי דעת ומחאה

הנני בזה להודיע שהאנשים שפעלו בליל ג' תמוז ה' תשס"ז בסיסמת תגיד "לחיים למשיח" בפאבים לא שאלו את חוות דעתי האם לקיים פעילות זו ולא יידעו אותי על כך ולא נתתי שום הסכמה על הפעילות.

הדבר נודע לי כעשרים וארבע שעות לפני הפעילות ופניתי אל אחד הפעילים ושאלתי כיצד מעיזים לעשות כזאת ובעקבות זאת ביטלו את הופעת הדיילות.

מה שפרסמו הנ"ל שהיה לי איזה שייכות לפעילותם הוא שקר גס. הפעולה שעשו היא בניגוד להלכה ואסורה באיסור מוחלט ועל זה נאמר ובוצע ברך ניאץ ה' רח"ל רח"ל.

החותם בכאב ובצער
הרב גדליה אקסלרוד

כדרכם של שקרנים, שצריכים להיאחז במילת אמת, הם פתחו את העלון שלהם בשלוש מילים אמיתיות ונכונות לגמרי: "הלא יאומן קרה!". אכן, הלא יאומן קרה!!!

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
13 תגובות
1.
אני רוצה לשתף את הקוראים
ד' תמוז ה׳תשס״ז
אני הזדעזתי נוראות מהקמפיין המטורף וההזוי הזה!
אך רציתי לשתף את הקוראים באפיזודה איומה שלה הייתי נוכחת הבוקר:
היום בבית רבקה, הביאו את העלונים האיומים הללו, בצד השני של העלון נכתב קטע מתוך מאמר "באתי לגני", בנות שראו את העלון, התבטאו כלפיו בשנאה מחרידה ובביטויים שממש לא הולמים בת חסידית, ולא אחזור עליהם כאן, ובנוסף לכל קרעו את העלונים למרות שראו את קטע השיחה ואת תמונת הרבי שהייתה בקטן באחת התמונות!

חסידים, נכון שזה גרוע המעשה של הבארים, אבל האם לכך אתם רוצים שיתדרדרו בנותיכם???
2.
שותים על חשבון המשיח
ד' תמוז ה׳תשס״ז
בעלון שהם הפיצו כתוב שותים על חשבון המשיח .זה הם כנראה שכחו להסתיר בעלון .......
3.
תפנימו דבר אחד חשוב
ד' תמוז ה׳תשס״ז
ואולי זה יהי זה הדבר הטוב שיצא מכל הטירוף הזה, זימרוני וחבורתו לא מייצגים כלל את המשיחיסטים נקודה.
וכשאתם כותבים נגד זימרוני אל תערבו את חסידי חב"ד המשיחיסתים האחרים הם לא קשורים אליו כלל, עובדה שכל רבני המשיחיסתים התנגדו לפעולות שלו.
4.
אנ"ש באר שבע
ד' תמוז ה׳תשס״ז
אם אתה כב הרב אקסלורד אכן אומר אמת אנו מבקשים ממך ציבור אנ"ש באר שבע תודיע מידית כי אתה לא עומד בראשות "הישיבה" של ירמי קאליפה בעיר שלנו , אנו מתביישים מאדם כזה ומקיאים אותו מתוכנו, אדם שכל כולו שקר ומעללים וזאת בשם משיח.
5.
כבר היה לעולמים...
ד' תמוז ה׳תשס״ז
עושים מעשה זמרוני
ומבקשים שכר כפנחס
6.
נו????
ד' תמוז ה׳תשס״ז
מה הם יגיבו כעת לאחר המכתב של אקסלרוד???
7.
איסור שיתוף
ד' תמוז ה׳תשס״ז
על כל אחד מאנ"ש חל איסור שיתוף כל פעולה עם זמרוני וירמי קליפה שהרסו כל חלקה טובה בחב"ד
8.
העלון
ד' תמוז ה׳תשס״ז
העלון הזה הופץ גם בכנס ג תמוז (בבת ים) אתמול
12.
אני לא מאמין
ד' תמוז ה׳תשס״ז
שזה קורה תגידו לי שזה לא נכון.

אני מתבייש
14.
תהיה
ה' תמוז ה׳תשס״ז
אני קצת המום ממה שקורה פה, כי פתאום מהעלון הזה שהם הפיצו זה נראה משו דווקא סבבה כזה. ולא שאני בא חלילה לסנגר עליהם כי הם עשו אתזה בדרך אשר לא תעשה!!!
15.
הבדלו מאיתם
ה' תמוז ה׳תשס״ז
די לאחדות המדומה!!

נמאס.

מוכרחים להבהיר לעולם (ולנו בעיקר) שיש חב"ד ויזניץ, גור, ברסלב, ומשיחיסטים.



אוי רבי, עד מתי???
16.
אולי חרם כלכלי יעזור
ה' תמוז ה׳תשס״ז
להסביר לאבי פיאמנטה שלא יוזמן לאירועים...
17.
לשונם הכשילתם
ה' תמוז ה׳תשס״ז
"... נפתחו במות נוספות לחשיפה" אוי לאותה בושה!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.