מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ז 20.06.2007

כפר "שורשים" יחזיר את בני הנוער לשורשים

בעזרת קבוצת גבירים מארה"ב קיבל מנהל בית חב"ד בקריות הרב משה שמואל אוירכמן את כפר הנופש 'שורשים בגליל' השוכן בסמיכות לעיר מעלות ■ הכפר בן 100 דונם, וכ-18,000 מטר של בניינים. במקום: קרית חינוך כיתות ז-יב, מטבח וחדרי אוכל המכילים עד 700 מקומות, 25 דירות אירוח, דירות אנשי צוות, 120 חדרי אירוח מפוארים במתחמים שונים, מקוה, בתי כנסת, מגרשי ספורט, חדר כושר ואודיטוריום ■ ל-COL נמסר כי במקום יפתח מרכז עולמי למלחמה בהתבוללות, כאשר בני נוער מרחבי העולם יבואו לביקורים בארץ שישולבו בטיולים ובהדרכה חיה על כל נושאי היהדות וארץ ישראל  לסיפור המלא
כפר
(צילומים: מאיר דהן ונחום סגל)
בעזרת קבוצת גבירים מארה"ב קיבל מנהל בית חב"ד בקריות הרב משה שמואל אוירכמן את כפר הנופש 'שורשים בגליל' השוכן בסמיכות לעיר מעלות.

הכפר בן 100 דונם, וכ-18,000 מטר של בניינים. במקום: קרית חינוך כיתות ז-יב, מטבח וחדרי אוכל המכילים עד 700 מקומות, 25 דירות אירוח, דירות אנשי צוות, 120 חדרי אירוח מפוארים במתחמים שונים, מקוה, בתי כנסת, מגרשי ספורט, חדר כושר ואודיטוריום.

כפי שנמסר, מתוכנן לעשות בקיץ קייטנת בר-מצוה לנוער שאינו שומר תורה ומצוות, וכבר לשנת הלימודים הקרובה לצרף עוד לפחות 100 נערים מכל רחבי הצפון לקרית החינוך שיבואו ללמוד ברמה כללית גבוהה ובנוסף יקבלו חינוך יהודי כשר.

במקום יפתח מרכז עולמי למלחמה בהתבוללות, כאשר בני נוער מרחבי העולם יבואו לביקורים בארץ שישולבו בטיולים ובהדרכה חיה על כל נושאי היהדות וארץ ישראל.
לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
וואו זה מדהים
ד' תמוז ה׳תשס״ז
ולחשוב שכל זה של חב"ד
ב"ה תודה
לקל
ממש מתנה מהרבי לג תמוז
עוד ועוד מוסדות חב"ד שיפתחו
אולי יעשו שמה את הכעמפים של גן ישראל
או כנוס השלוחים וכדומה
הלוואי
3.
מומלץ מאוד
ד' תמוז ה׳תשס״ז
לא לשכוח שכבר למעלה משנתיים ישנו מקום מדהים ביופיו הנקרא כפר סיטרין השוכן במרכז הארץ דרומית לחיפה הכפר משתרע על 250 דונם היתי שם בשבת אירוח המקום , האוכל והאירוח מעולים

מומלץ מאוד!
4.
מקום מכובד
ה' תמוז ה׳תשס״ז
המקום מכובד מאד,מה מספר הטלפון להתקשרות להזמנת אירוח ואירועים?
5.
קעמפים, קייטנות, בתי מלון בכשרות רבני חב...
ה' תמוז ה׳תשס״ז
היגע הזמן שבכל מקום של מוסדות חינוך חב"ד יהיו קייטנות יומיות וקעמפים עם תנאי פנימיה בצורה הכי טובה שאפשר, ובמחירים שההורים יוכלו לעמוד בתשלומיהם בדרך קלה ויעילה. הלוואי שאת הרעיון יעתיקו כל מוסדות החינוך החבדי בארץ ובעולם שאין חופש התלמידים בחיידר והתמימים בישיבות יוצאים ללמוד תורה בתנאי נופש בישיבות קייץ וחלק מהתמימים עסוקים בקייטנות ובקעפמים ומועדוני צ"ה או של"ה., אחד הדברים שכולם מבינים שיש חוסר בגוף כשרות רציני שיתן כשרות והוראות ברורות לפי כל החומרות שנהגו מאז ומקדם לאחרונה יש התעוררות משמחת אצל אנ"ש לדחוף את הרבנים להתאחד סביב גוף כשרות שיתאים לחומרות של כולם. אך בפועל לא זז כלום!!! יש כבר ב"ה מספר אתרים שבשליטה חבדית אך עדיין אין גוף מקובל על כולם שיתן כשרות, ואולי זה במקום לעורר שוב על בעיית הכשרות בבתי מלון שונים ללא שגחה של רבני חב"ד.
6.
קרית חינוך
ה' תמוז ה׳תשס״ז
למי מיועדת קרית החינוך מ-ז עד יב? לדתיים? חילונים? נושרים?
אשמח לקבל תשובה
7.
מקום יפה ויוזמה ברוכה
ה' תמוז ה׳תשס״ז
מחפשים שלוחים , אנשי צוות וכד??? נשמח להתעדכן
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.