מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ז 20.06.2007

אוסטרליה: הרב ג'ייקובסון התוועד עם אנ"ש ביום ההילולא

בליל ג' תמוז נערכה התוועדות בסידני, אוסטרליה עם הרב הרב יוסף-יצחק ג'ייקובסון ■ ההתוועדות נערכה באולם הרחב של בית הכנסת ישיבה סענטער - חב"ד ליובאוויטש, וקהל רב גדש את אולם בית הכנסת. את ההתוועדות הנחה המרא דאתרא הרב פנחס הכהן פלדמן שליח הראשי של הרבי לניו סאוט וויילס, אוסטרליה  ■ האורח המרכזי הרב ג'ייקובסון דיבר אודות הנס השלישי שפרח מטה אהרן, ואשר כן הוא גם אצל הרבי, שהוא זה שיכול לזהות ולהחיות גם את המטה היבש, להפריחו ושנותו לגן חי ופורח, ואמנם מאמר הראשון של הרבי היה באתי לגני  לסיפור המלא
אוסטרליה: הרב ג'ייקובסון התוועד עם אנ
בליל ג' תמוז נערכה התוועדות בסידני, אוסטרליה עם הרב הרב יוסף-יצחק ג'ייקובסון. ההתוועדות נערכה באולם הרחב של בית הכנסת ישיבה סענטער - חב"ד ליובאוויטש, וקהל רב גדש את אולם בית הכנסת. את ההתוועדות הנחה המרא דאתרא הרב פנחס הכהן פלדמן שליח הראשי של הרבי לניו סאוט וויילס, אוסטרליה.

האורח המרכזי הרב ג'ייקובסון דיבר אודות הנס השלישי שפרח מטה אהרן, ואשר כן הוא גם אצל הרבי, שהוא זה שיכול לזהות ולהחיות גם את המטה היבש, להפריחו ושנותו לגן חי ופורח, ואמנם מאמר הראשון של הרבי היה באתי לגני!

האורח דיבר באריכות וברגש רב אודות "ורבים השיב מעוון", ועל השוני הגדול שבין ראש ישיבה שמתרכז על עצמו ושגשוג בלימודיו, ורבי, שאינו יכול לשקוט כל זמן שילד יהודי נמצא בבור בחשכת הגלות, בלא חינוך יהודי!

ההתוועדות נמשכה עד לשעה 1:30 לפנות בבוקר, והרב ג'ייקובסון תבע שיהיה "חוצפת המתורגמן" להביא את הדברים לתלמידים ולמושפעים באופן חי ותוסס "אור חדש על ציון תאיר" ועל ידי זה להביא את כל התלמידים להיות חיים עם דברי הרבי.

האירוע אורגן על-ידי הרב אלימלך לוי מנהל צא"ח בסידני אוסטרליה, בחסות הרב מרא דאתרא הרב פנחס הכהן פלדמן שליח הראשי של הרבי לניו סאוט וויילס, אוסטרליה.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
600 איש השתתפו!
ד' תמוז ה׳תשס״ז
האירוע היה גדול! אנשים גדשו את האולם!, כולל הזאל החדש שעכשיו הורחב, ועל ידי דלתות הזכוכית המתקפלות נהיה לקהילת חב"ד בסידני סוף סוף אולם אירועים גדול! יישר כח למארגנים!
2.
הקלטה....
ה' תמוז ה׳תשס״ז
יש אולי הקלטה מההתוועדות?!? אם כן נשמח אם תעלו אותה באתר..
תודה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.