מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשס״ז 20.06.2007

אלפים ביקרו בבית '770' בכפר-חב"ד ביום ההילולא

אלפי אורחים, תלמידי בתי ספר וגני ילדים, בני נוער, וחסידי חב"ד מכל רחבי הארץ ביקרו במהלך יום ההילולא ה-13 של הרבי בבית אגודת-חסידי-חב"ד '770' שבכפר-חב"ד ■ המבקרים ביקשו להתפלל ביום קדוש זה ב"נחלתו של הרבי מליובאוויטש" בישראל, כתבו פ"נ (פדיון נפש) לרבי (שנשלחו בו ביום לקריאה על ציונו של הרבי בניו-יורק) והעתירו תפילה להחשת הגאולה. הם הוזמנו לצפות בקטעי וידאו מהרבי שהוקרנו במהלך היום על מסכי פלאזמה גדולים שהוצבו במקום לסיפור המלא
אלפים ביקרו בבית '770' בכפר-חב
(צילום: מאיר דהן, COL)
בית אגודת-חסידי-חב"ד '770' שבכפר-חב"ד אירח במהלך יום ההילולא ה-13 של הרבי אלפי אורחים, תלמידי בתי ספר וגני ילדים, בני נוער, וחסידי חב"ד מכל רחבי הארץ.

אלפי המבקרים ביקשו להתפלל ביום קדוש זה ב"נחלתו של הרבי מליובאוויטש" בישראל, לכתוב פ"נ (פדיון נפש) לרבי (שנשלחו בו ביום לקריאה על ציונו של הרבי בניו-יורק) ולהעתיר תפילה להחשת הגאולה.

מנהל בית '770' ר' מנחם לאטר סיפר כי "חדרו של הרבי" שנבנה כתעתיק לחדרו המקורי של הרבי במרכז חב"ד העולמי-770 בברוקלין, ניו-יורק - היה פתוח לקהל הרחב לתפילה, כתיבת פ"נ, הדלקת נר נשמה, לימוד משניות לפי שם בעל ההילולא וללימוד תורת הרבי.

שתייה חמה וכיבוד קל הוגשו למבקרים במהלך היום, והם הוזמנו לצפות בקטעי וידאו מהרבי שהוקרנו במהלך היום על מסכי פלאזמה גדולים שהוצבו במקום.

לאחר שלושת התפילות ב"חדרו של הרבי" נלמד בצוותא מאמר החסידות "ואתה תצווה" - מאמר החסידות האחרון שהגיה הרבי מליובאוויטש וחילקו אישית לחסידים בחודש אדר תשנ"ב שבועות ספורים פני שלקה באירוע מוחי. במאמר מבאר הרבי בארוכה את מעלתו של נשיא הדור שבכל דור "הזן ומפרנס את כל אנשי הדור".




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.