מערכת COL | יום ג' תמוז ה׳תשס״ז 19.06.2007

באמונה שלימה

מוסף הספורט של העיתון 'ידיעות אחרונות' מפרסם היום תמונה מאירוע שערך אמש (שני) הרב יעקב גלויברמן בלוד לרגל יום ההילולא ה-13 של הרבי בהשתתפות אנשי ספורט שכתבו את משאלותיהם על פתקים שיועברו היום לאוהל של הרבי בניו-יורק. בתמונה: אבי לוזון, דרור קשטן, עודד קטש והרב גלויברמן  לסיפור המלא
באמונה שלימה

אתמול (ליל ג' תמוז) נערכה, ערב חב"ד עם אנשי הספורט הישראלי בכדורגל ובכדורסל, בביתו של הרב יעקב גלויברמן בלוד, שם ישבו והתוועדו עד לשעות המאוחרות של הלילה, עם המשפיע הרב מענדי דערען, כאשר בתחילת הערב, הדליקו נרות, ולמדו כמנהג חסידים.

מפגש מרגש היה בין ראשי הקבוצה עם ר' עמי פייקובסקי מלוס אנג'לס, שהכירו אותו עוד בהיותו שחקן כדורגל בקבוצות בתל אביב, ר' עמי פייקובסקי סיפר להם על דרך התקרבותו לחסידות חב"ד ועל השפעתו של הרבי עליו.

בין המשתתפים, עודד קטש-מאמן כדורסל החדש במכבי תל אביב, וכן אבי לוזון-יו"ר התאחדות הכדורגל בישראל, וכן דרור קשטן-מאמן נבחרת ישראל.

לאחר ההתוועדות יצאו כולם בריקוד חסידי, והרב גלויברמן העניק לכל המשתתפים ספר "למען תצליח", ר' עמי פייקובסקי העניק דולר של הרבי לידידו דרור קשטן.

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד
ג' תמוז ה׳תשס״ז
יישר כוח לרב יענקלה ולרבנית בתייה על הקירוב של רחוקים עלידי התועדיות עם תוכן אפשר לקרב ליהדות וזה מצליח במיוחד כאשר זה נעשה בביתו והאשה יותר מעזר יענקלה אוהבים אותך

תושב השיכון ששמע את הניגונים
בהתועדות אתמול מ.א.מ
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.