מערכת COL | יום ב' תמוז ה׳תשס״ז 18.06.2007

ברמת אליהו ציינו את ג' תמוז

אמש (ראשון) התקיימה עצרת והתוועדות לכב' ג' תמוז בבית חב''ד ברמת אליהו נווה ים בהנהלת הרב חנן כוחונובסקי ■ הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות רב שכונה ומחלקת הכשרות בראשל''צ שהעיר כי הוא מגיע בקביעות לכל פעילות בתי חב''ד בעיר ואינו מסרב לאף הזמנה ורואה זכות גדולה להשתתף בעצרת ג' תמוז ■ את האירוע כיבדו בהשתתפותם: מ''מ ראש הערייה מר דוד אלימלך, חבר המועצה מר אליעזר יבלון, הרב מיכאל מויאל מנהל בית חב''ד באדרת, הרב עמרם מלכא, הרב אופיר טנג'י רב בית הכנסת והקהילה בשכונת קרית גנים, והרב מאיר וורזוב מנהל אגף עלייה בצא''ח  לסיפור המלא
ברמת אליהו ציינו את ג' תמוז
הרב משה נחשוני מנהל מחלקת הכשרות בראשל''צ נושא דברים בעצרת

אמש (ראשון) התקיימה עצרת והתוועדות לכב' ג' תמוז בבית חב''ד ברמת אליהו נווה ים בהנהלת הרב כוחונובסקי חנן.

פתח את הערב מ''מ ראש הערייה מר דוד אלימלך אשר התגאה במפעל חב''ד העולמי בכלל ובמפעל המקומי במיוחד. אחריו נשא דברים הרב משה נחשוני חבר לשכת הרבנות רב שכונה ומחלקת הכשרות בראשל''צ שהעיר כי הוא מגיע בקביעות לכל פעילות בתי חב''ד בעיר ואינו מסרב לאף הזמנה ורואה זכות גדולה להשתתף בעצרת ג' תמוז.

עוד סיפר הרב כי מפעל השליחות אין לו אח ורע בעולם, וכי בכל פעם שנמצא הוא בחו''ל מופתע לראות את הפעילות העצומה והגואה והמתפשטת של חב''ד בכל מקום. לסיום בירך הרב את הבאים ואיחל להם כל טוב ואשר זכות גדולה בחלקם על השתתפותם באירוע.

אחריו נשא דברים חבר המועצה מר אליעזר יבלון אשר ברך את הבאים לעצרת והזמינם להמשיך ולתמוך במפעל האדיר של חב''ד בשכונה וכי פעילות זאת היא המובילה את הפעילות היהודית בכל העיר כולה.

אחריו נשא דברים הרב מיכאל מויאל מנהל בית חב''ד באדרת ומגיד השיעור הקבוע בבית חב''ד ברמת אליהו שסיפר סיפורים נפלאים על הרבי וחיזק את הבאים לעצרת להתדבק בדרכי הרבי נשיא דורנו. בין לבין ניגנו הכליזמרים מכפר חב''ד מניגוני חב''ד וכיסופין לגאולה.

המנחה הרב עמרם מלכא אשר הינחה בטוב טעם את העצרת וטיבל בדבריו את גודל זכותו להיות משמש בחדרו של הרבי פנימה וסיפר חוויות רבות ואישיות.

אחריו נשא דברים הרב אופיר טנג'י רב בית הכנסת והקהילה בשכונת קרית גנים בראשל''צ שסיפר סיפורים נפלאים על הרבי והכריז כי אף שאינו חסיד חב''ד, בכל זאת מקפיד להתפלל מידי יום בבית חב''ד ברמת אליהו ואת בנותיו שולח ללמוד במוסדות חב''ד בנס ציונה.

עוד הוסיף כי הוא מתפעל רבות מהפעילות הסובבת בבית חב''ד וכי כל הזמן עסוקים בהרמת ואירגון עניינים שונים בהפצת יהדות. סרט של הרבי הוקרן וחולקו דפי פ''נ לכתיבת מכתב לרבי.

חתם את הערב הרב מאיר וורזוב מנהל אגף עלייה בצא''ח שסיפר וריגש את הקהל עד דמעות בסיפורים אישיים על יציאתו מעמק הבכה והתקרבותו ליהדות לחב''ד ולרבי נשיא דורנו.

לסיום קרא הרב כוחונובסקי לקבל החלטות טובות להתחזק במנהגי הרבי וללכת בדרכיו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.