מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ז 17.06.2007

הגולדברגים: סיפור לג' בתמוז

כחלק מהמדור החדש והמיוחד לג' תמוז, העלו באתר בית חב"ד סיפור מרתק על ביקור בלתי צפוי באוהל. הסיפור מובא בכלי ראשון מאת הרב מרק וילסון. למרות שהוא לא חבד"י ואף קהילתו לא משתייכת לחב"ד, וילסון הוא אוהד חב"ד נלהב. הוא מגלה כי בנקודה מסויימת בחייו הרבי הציל אותו בעצה שנתן לו ■ מרק וילסון פרסם את סיפורו בעיתון מקומי (במדינתו, נורת' קרוליינה); חב"ד.אורג פרסמו את הסיפור באתרם; אתר חב"ד אורג בעברית תרגם את הסיפור לקראת ג' תמוז לסיפור המלא
הגולדברגים: סיפור לג' בתמוז
הנה ציטוט מהסיפור:

"ואז, ביקשתי משהו לא רגיל: שלוש שנים קודם לכן, עזבתי את תפקידי כרב הקהילה בגרינביל באקורדים צורמים. חברי קהילה רבים כעסו עליי. אך אט-אט, חלקם סלחו לי, וחידשנו את היחסים בינינו. אך חברים אחרים נותרו כועסים.

"כעסם של הגולדברגים (שם בדוי) היה יוצא מן הכלל. היינו קרובים מאוד והערכתי את ידידותם, אך מאז הם הפסיקו לשוחח עמנו. כל הנסיונות שערכנו להתנצל, להתקשר, לשלוח מכתבים, אימיילים ואפילו שליחים מיוחדים עלו בתוהו. הם סירבו לכל קשר עמנו.

"כך התפללתי שנתפייס עם כל חברי הקהילה, ובמיוחד עם הגולדברגים. כנהוג, קרעתי את הפ"נ לגזרים, הבטתי בשעון – השעה היתה 6 והיה עלינו לצאת לעבר שדה התעופה – וזמן קצר לאחר-מכן התקשרתי ללינדה אשתי, על-מנת לעדכן אותה כי המטוס ימריא במועד".

ומה קרה בהמשך?

לחצו כאן לסיפור המלא
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.